 |
 |
 |
|
    10.10.2008 9:54:04 AlesK
Šutrák: Pokud batest nebudes implementovat do tripmasteru jako Juris, musis najit jinou elektriku za klickem. Netusim, jestli je z fabriky od Tichacka nastaveny, ale kontrolni nastaveni neni asi od veci. Na tistaku jsou dva trimry a potrebujes regulavany stejnosmerny zdroj v rozmezi od 12 - 17 voltu. Nastavis zdroj na 12,5 V pomoci voltmertu, tocis s trimrem P2 do te polohy, kdy se rozviti zelena dioda, potom nastavis zdroj na 14,8 voltu a tocis trimrem P1 do polohy, kdy se misto zelene rozviti zluta dioda a mas nastaveno. Pro neelektrikare je to asi spanelska vesnice ... :-)) @21766
|
|
 |
|
    02.10.2008 17:43:41 Alp
all: Silonovy krouzek - nahon tacho
Kde kupujete za rozumny peniz - Praha
Odchazi mi kazdy rok. Ne ,ze bych tacho nutne potreboval, ale nefunguje mi pak tripmaster :-)
Diky.
Alp @21592
|
|
 |
|
    29.09.2008 15:44:28 Alp
juris: A kam si to zakomponoval.....? Videl jsem nekde na webu reseni, ze to nekdo implementoval d otripmasteru, je to v te sedive casti nalevo a vypada to moc pekne, jak z fabriky, chraneny proti bordelu a vsemu.
Navrhy...? @21486
|
|
 |
|
    26.09.2008 18:49:52 radek NX
Bigi: Možností je mraky. Já jsem do tohodle šel i kvůli těm hodinám, mám starší typ Afy bez Tripmasteru. @21408
|
|
 |
|
    13.08.2008 16:10:59 šutrák
Myokard: Bejvávaly univerzální tripmastery v malym kulatym tubusu, který šly dokonce i do škodovky stovky. Kámoš jezdívával BOASky a mám pocit, že se mu dodnes jeden válí v garáži, poptám se, jestli bys´měl zájem /nebo někdo jinej....)... @20278
|
|
 |
|
    13.08.2008 16:05:14 Lukas
Myokard: Zkus mrknout na tohle (viz. odkaz). Nevím ale co obnáší montáž a připojení na afru r.v. 90-91 Ta firma snad i řeší montáž. Ze "zdejších" to má na svý afře Jenda, tak se ho zkus poptat. Svýho času jsem se ho na to ptal a myslím, že říkal, že mu to i montovali. A má to i víc funkcí než origo tripmaster. .:: odkaz ::.@20276
|
|
 |
|
    13.08.2008 13:10:46 vilemx
Myokard: Originální Tripmaster na 1991 tak jednoduše dát nejde:( Musel bys:
1) pořešit uchycení jiným lešením z roku 1992, které již Trip mělo, 2) také sehnat jiné budíky nejlépe z roku 1992, které již Trip mělo. Ale šly by tam i budíky z 1993-1995, kde bys ale musel pořešit, kam s kontrolkami rezervy. Tripmaster totiž bere signal z elektroniky uvnitř budíku tachometru. @20267
|
|
 |
|
    13.08.2008 12:05:11 AlesK
Myokard: Tripmaster urcite pripojit jde, posledni modely 92 ho uz i mely tusim, horsi to bude se shanenim samotneho tripmastru, to asi nebude levna zalezitost ... Zapojeny na modelu 90-92 ho ma tusim VilemX, nebo Kutmic, tak zkus je ... @20265
|
|
 |
|
    13.08.2008 11:13:45 Myokard
all: Chci se zeptat, mam Africku 91rv. Nema tripmaster. Za kolik se da tak poridit a je vubec s timhle modelem kompatabilni? Jak je kdyztak slozite zapojeni? Predem diky za odpoved.. @20264
|
|
 |
|
    11.08.2008 21:09:27 Zbyňda
all: Zdravím, ptát se jestli náhodou nemá někdo tripmaster je asi blbé:) ale prece jen to zkusím nemáte ho někdo náhodou?? @20216
|
|
 |
|
    14.07.2008 10:13:23 vilemx
all: Jo a k tomu Tripmasteru: Bohužel na elektroniku jsem tupec a co je součástka Q4 opravdu nevím :( A ani schema nemám :( @19289
|
|
 |
|
    20.06.2008 20:23:34 Zbyňda
all: zdravim potřeboval bych poradit nefunguje mi tripmaster.Kdyz zapnu kliček a odpojím ho v konektoru jde mi napětí na 4 kolíky jakmile ho připojím zpět už jde jen na 3 a nejde na SPD+.jestli má někdo nějaké zkušenosti sem snimi :-). @18664
|
|
 |
|
    21.04.2008 9:30:01 Tazdevil
dejavu: Řešení je vcelku jednoduché. Musíš Tripa rozebrat a opatrně vyndat plošný spoj. Najít na něm malý nápis MILE (je asi vlevo nahorě). Pokud jsou kontakty spojeny odporem, tak to měří v Míle, pokud ho odebereš tak by to mělo měřit v KM... Takhle by to nějak mělo být... Více na .:: odkaz ::.@16823
|
|
 |
|
    20.04.2008 21:22:49 dejavu
all: Zdarec, neřešil jste tu někdo problém s tripmasterem v mílích a následném "překopání" na km? Prý to jde... Dík. @16819
|
|
 |
|
    16.04.2008 13:15:40 roman.kuna
all: .:: odkaz ::.@16659
|
|
 |
|
    25.03.2008 9:12:19 vilemx
synXRV: Nazdárek Synu :)) tripmaster bere signál z tachometru. Nad rotujícím magnetickým kolečkem, které pohybuje ručičkou tachometru, je malý tišťák s nějakým snímačem, který snímá otáčky náhonu tachometru, resp. toho magnetického kolečka. Bez osciloskopu či nějakého radioamatérského vercajku s tou závadou asi nehneš, pokud nepočítám výměnu kus za kus :(( @15697
|
|
 |
|
    21.03.2008 8:58:23 vilemx
synXRV: Něco podobného dělal Tripmaster Klárce. Vyřešil jsem to tak, že jsem jí dal jiný a tenhle šoupnul do krabice s tím, že se na to v zimě podívám. Zima je skoro pryč a ještě jsem se k tomu nedostal :( Ale asi bude chyba někde v kontaktech či uklepání nějaké součástky :(( Takže ti konkrétně neporadím :( @15435
|
|
 |
|
    03.03.2008 15:01:57 Žabák
all: Ahoj, jen se chci zeptat jestli by mi do Afriky pasoval tripmaster z Hondy XR600? Na AT ho mám nefunkční a tenhle můžu mít v podstatě za poštovný - proto nemám možnost jak zjistit jestli bude použitelnej na AT. Dík moc @14317
|
|
 |
|
    08.02.2008 8:54:36 vilemx
MaraXRV: Tripmaster ma zezadu jednu malou celoskleněnou žárovičku 12V a 2W. Většina modelů má na žárovce ještě nasazenou modrou "šprcku" za padesátikorunu :)) kvůli zabarvení podsvícení. @13616
|
|
 |
|
    07.02.2008 20:22:25 lukas
MaraXRV: tripmaster podsvícení má @13604
|
|
 |
|
    23.10.2007 18:02:50 motokocur
all: Ahojte,zhánam na afriku r.v. 2003 tripmaster,nepovaluje sa niekomu doma?dikes @12216
|
|
 |
|
    16.10.2007 9:45:09 peto
horv: no zabudol som na tripmaster ten si to zlízol tiež, takže výmena @12140
|
|
 |
|
    23.05.2007 14:28:27 AlesK
all: v komplet návodu na Aficu je i zmíňka o tripmasteru, tak mrkni na Sallyho web a v uživatelské příručce hledej tuším stranu 36 .:: odkaz ::.@10383
|
|
 |
|
    21.04.2007 15:59:11 Nonni
Viktor: Dík. Jsem vosel, taky mne mohlo napadnout hned že to v manuálu s tím tripmasterem najdu. Ale ještě na něco se zeptám i když to tu už možná bylo na přetřesu ale nenašel jsem: Ze spojky se mi na volnoběh ozývá takové divné "štrachání" a to spíš u studeného motoru. Stačí trochu zvednout otáčky a nebo zmáčknout spojku a štrachání jako kdyby tam něco bylo volného nebo tak zcela zmizí. Prý se u Varader a Afrik nad tím člověk nemá moc vzrušovat, že to dělá každá. Je to pravda, co to teda je a fakt není nutno řešit ?
Dík Nonni @9923
|
|
 |
|
    19.04.2007 23:40:58 Nonni
all: Ahoj hošani, hoďte mi prosím, kdo víte odkaz jak se zachází na Africe s tripmasterem. Doteďka jsem ho nepoužíval a chtěl bych to zkusit. Někde jsem to viděl ale už to nemůžu podruhé najít. Díky moc
Nonni @9910
|
|
 |
|
    30.10.2006 13:43:58 kmeca
Vilemx: asi do pierburga zajdu, protože podtlak mikuni je vo dost dražší, ale stejně nechápu proč se originál čerpadlo po vypnutí nouzovým spínačem zastaví a pier beží dál, je to daný tím rozdílem že pier je točivý čerpadlo?
jinak k tý mý závadě: čas od času sem musel stavět, a vzpadalo to jak když dojde benzín, natočit už nešla, třeba po půl hodce chytla, když sem pospíchal tak jsem vyndal filtr a nakrmil z lahvičky. Ted, když jsem zahodil čerpadlo jedu třeba hodku po silnici a pak to začne. Zaškube, zas jak když dochází šťáva chvíli jede na jeden válec (asi) pak motor zhasne. Stačí minutu počkat nastartovat a jet dál. Včera jsem to měřil tripmasterem, někdy ujede 5 km, někdy 40 a opakuje se to. Někdy škube ale chytne se. V terénu se mi to nestalo nikdy. Dělá to když jedu naplno, i když ji jen lechtám. Odvzdušnění jsem rozpojil-nepomohlo. jestli nejsou třeba zasraný karbce, filtr paliva je ale průchozí dobře.
chtěl jsem přes zimu spořit a osadit mikuni, ale protože možná s čepadlem to dělat přestane, tak narychlo pierburg a uvidíme.
kdybyste měli nějakej tip, prosim napište. @7407
|
|
 |
|
    12.10.2006 14:31:16 viktor
Hajnej: někdo kouká na budík... někdo kouká na tripmaster.... a já koukám po holkách :-))) @7129
|
|
 |
|
    28.09.2006 14:36:25 pakell
all: Info z vrakáče... Lešení pod budíky mají několik, jak do 96, tak od 96, cena 2500Kč, další díly, co jsem včera objevil - byl přítomen jen chlápek, kterému nesvěřili stanovovat ceny, takže ty budou později, budu tam volat - Tripmastery jsem viděl 3x, vidle jsem našel 2xL 2xP od 96 - bez dofukovacího vetilku, masky asi 4ks, na r.v. do 96 jeden kousek, podsedláky, boční plasty atd mají v hojné míře, ale nějak tam s tím hejbali, takže jsem objevil jen část toho, co tam bylo minule. Mají v tom strašnej chaos a mě se tam nechtělo lést a potit se v hadrech na moto...JInak lanek tam mají po kokot - plynová, spojková... Spojkové lanka dávají prý za cenu kolem 300 - 350Kč. @6903
|
|
 |
|
    12.07.2006 9:46:44 vzteklik
šindy: ;o)) Mel jsem take v planu takove rozvireni, ale predbehl jsi me. Behem svatku a vikendu jsem byl na Slovensku, treninkovy vylet pro drahou polovicku, takze jsem se za jizdy porad nudil jak jedu pomalu ;o(
Nicmene spotreba moje 4.7 l/100km (K&N filtr + otevrenejsi vyfuk + Mitas E09) a jeji naprosto nehoraznych 2.7 l/100km! (F650Dakar)
Domu jsem dojel, na Tripmasteru 398 km od plne a jeste jsem neprepnul na rezervu ;o) @4853
|
|
 |
|
    14.06.2006 14:46:42 Jenda
Lukas: Ja ten tripmaster dostal jako dárek. Hlavně se mi libí ta rezerva která je sice jen na otočený kohout ale aspoň něco:) Africe Zdar .:: odkaz ::.@4562
|
|
 |
|
    14.06.2006 11:31:59 Lukas
Jenda: Co to máš za tu náhradu tripmasteru?? Umí to něco víc? .:: odkaz ::.@4560
|
|
 |
|
    10.06.2006 18:44:10 Tazdevil
oldasvirk: Zajdi k Sallymu na stránky (viz. odkaz), jdi do Africa Twin a tam hitni Download a najdi tam Úprava Tripmaster a stáni si to... Samotná úprava je velice jednoduchá :-) .:: odkaz ::.@4475
|
|
 |
|
    10.06.2006 11:41:08 oldasvirk
all: Někde jsem tu v archivu četl že je možné upravit Tripmaster aby ukazoval i rychlost. Teď to nemužu najit- poradíte mi někdo? Dik Olda @4467
|
|
 |
|
    04.06.2006 12:22:22 Tazdevil
Bull: A hele, Bulle... Co takhle testík... Sejdeme se, natankujeme plné nádrže... Vynulujeme tripmastery... A pojedeme se projet, řekněme na 300 km... Ty si vezmeš mou a já tvou... Každý podle toho, jak je zvyklí jezdit... No a pak se zase sejdeme a dotankujeme... No a uvidíme... :-)))) @4356
|
|
 |
|
    30.05.2006 13:37:58 kmeca
all: Díkes za reakce, zatim to budu asi řešit nastavením tripmasteru na těch 350, ale čerpadlo nejpozdějš v zimě zkusim vyměnit. @4252
|
|
 |
|
    30.05.2006 11:24:38 Tazdevil
kmeca: Já jsem za celou dobu, co mám AT přepínal na rezervu asi jen pětkrát. Ale to jsem to vždy stihl, že nasála dostatek benzínu...Jen začala trochu cukat, tak jsem přepnul a ubral plyn a za momentík už zase běžela normálně... Takže nevím, jak do vypadá, když dojde benzín v pumpě úplně... Ale je možné, že to nějaký ten moment trvá než se pumpa a následně karbece plně zaplní benálem aby to zase jelo... Takže si myslím, že jen bylo zavzdušněno... Já to jinak řeším tak, že mám na tripmasteru nastaveno na "- TRIP" 350 km a když dojedu do "0" (+- autobus) tak jedu tankovat i když jsem ještě nepřepl na rezervu... A po najetých 63 tis. km má pořád originální pumpu... @4244
|
|
 |
|
    10.04.2006 18:02:04 peta
Sally: No nevím, ale tripmaster (já ho na moto nemám) by neměl mít se spínačem na bočním stojanu prakticky nic společnýho. Problém bych hledal spíš v elektrice s tím, že tvá doměnka o vypínání motorky stojanem je pouze čistě náhodná. Na odkazu jsme se Šmudlou řešili něco trošku podobného (motorka chytne, pak chcípne, vynechává, teploměr je na maximu, lítá otáčkoměr...) a ve finále to byl špatnej kontakt - u Šmudly a zoxidovaná pojistkovka u mě. Mrkni na to, ale já bych fakt spojitost mezi stojanem a resetem tripmasteru nehledal... šel bych po elektrice směrem od baterky dál. .:: odkaz ::.@3434
|
|
 |
|
    09.04.2006 19:31:35 sally
MilanXRV: ...ono to uplně vypne tripmaster a ručička tepolměru jde na max @3394
|
|
 |
|
    09.04.2006 19:25:07 MilanXRV
Sally: zvlastni chcipat by to mohlo ale ten tripmaster se da resetnout jen odpojenim od baterky nebo zkratem...
nejednodusi je demontaz a v nastalem klidu se podivat nekde v klidu na stole co s nim je @3393
|
|
 |
|
    26.02.2006 20:34:13 kenny
all: lidičky shánim návod na obsluhu tripmasteru.Když tak mi to pošlete na Mona.Pina@seznam.cz moc díky @2628
|
|
 |
|
    06.01.2006 21:01:11 Akiro
Jo, pro XRV 92 ma tech zmen byt jen 8x a napeti je vyssi 0-5V. Tahle cela operace da vysledek jedine tehdy ze si zkontrolujes ze do tachometru jde odpovidajici napeti, tedy zem ani plus nejsou zoxidovane nebo podobne. Podle mne muze hrat velkou roli i oxidace na tech kontaktech k tripmasteru. Pokud ten "sviti" pak je treba zjistit jen kde ty pulzy miznou....@1731
|
|
 |