Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN



RSS kanál s aktuálními informacemi z diskuse RSS kanál      Své účty již autorizovalo 435 uživatelů.  Dalších 215 čeká na schválení.  Autorizuj také Svůj účet.

DISKUSE 28. března 2017



  napsat příspěvek do Diskuse

  
  
  připojit odkaz
  
  :: LOGIN :: + zaslat dotaz e-mailem

  TOP 10 - za týden
Wáca5
pavelrup5
Loosek3
Hankye3
šindy2
AlesK2
MinoPD2
HANZTE1
Drobecci1
Sejky1
reagovat na příspěvek       nová zpráva autorovi       autor zprávy       smazat zprávu
zobrazit přímo stránku:
Jdi na stránku: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] ... [Poslední] [Následující]

Aktuální stránka: 1 (z 4225)

     
  
  
27.3.2017 20:48:03 HANZTE
all: Zdar všem,jedna technická.
Vyndal jsem benzínovou hadičku mezi kohouty co vede před motorem u RD 04 a neudělal jsem si foto kudy vedla,poradí někdo ????
Popřípadě nějaké foto,díky.Jsou tam asi tři možnosti !

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 0 Reagovat #46214 smazat zpávu


  
     
  
  
23.3.2017 22:20:26 Loosek napsal: Vsechno beru jako rozumny argumenty, az na tu praci. Na tu tady snad nikdo vod 50. let nechcip :-)
počet reakcí 1 Reagovat #46211


27.3.2017 11:55:25 Hankye
Loosek: Hele neber to tak že sem flink a váleč :D .... je to spíš tak že vím, že tahle oprava je vejkend v řiti (spolu s prachama za věc , která mohla ještě sloužit). Než vytáhneš motor a dáš to dokupy kor, když to děláš poprvý tak spoustu věcí posereš, vícepráce - bůh ví co tam čeká ... a pro mně, kdybych to dělal, by to byl víkend kterej bych mohl využít nějak smysluplnějc .)
práce se fakt neštítim když to dělám i na kšeft , ale radši lidi nejprv seznámim s časovou a finanční náročností - ať se rozhodnou sami..

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 0 Reagovat #46213 smazat zpávu


  
     
  
  
24.3.2017 12:51:00 Wáca
all: Hankye: ty voe 250 za gufero ? to jsou z doživotní výdrží ne?
...jinak jak píše kolega případnou GO řešit podle spotřeby oleje. Jinak platí NEVER TOUCHING, RUNING MACHINE. Já jsem chtěl dělat kroužky kvůli spotřebě oleje a zkončil jsem u rozpůleného motoru, protože byly vůle na klice a máznutý ojnice.

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 0 Reagovat #46212 smazat zpávu


  
     
  
  
23.3.2017 5:27:17 Hankye napsal: Za sebe bych tohle odvíjel od spotřeby oleje ... Pokud to chlastá, tak se nad go hlavy zamyslet - jinak bych to nechal být. Už takhle tě výměna řetízku a rozvodových kol na vačcce vyjde tak na dobrou pětku. Pokud budeš dělat GO hlavy tak těsnění vyjdou na 2X900, gufera 6X po dvěstě padesáti + případný vahadla tuším po patnácti kilech nebo stavěcí šrouby ventilovejch vůlí. Ale hlavně ta práce s tím.
Co teda doporučuju je při dělání rozvodů sestavu vahadel pořádně zkontrolovat a díly kdyžtak preventivně vyměnit a to i omačkaný stavěcí šroubky.
Jinak tenkrát jsem udělal rozvody a na konci sezóny jsem dělal celou GO s tím, že rozvody jsem nechal být.
Hlavně si kup snejtovanej řetětz a nenejtuj to doma. Spousta lidí to tak trochu podělá, pak jde článek z tuha a ničí to všechno, kudy to leze. Moc práce si s tím stejně neušetříš. Ať to zmákneš
počet reakcí 1 Reagovat #46209


23.3.2017 22:20:26 Loosek
Hankye: Vsechno beru jako rozumny argumenty, az na tu praci. Na tu tady snad nikdo vod 50. let nechcip :-)

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 1 Reagovat #46211 smazat zpávu


  
     
  
  
23.3.2017 15:07:31 Drobecci
all: Zdarec, neválí se vám někomu doma nepotřebný šroub na inbus, který drží zadní brzdový třmen? Dík.

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 0 Reagovat #46210 smazat zpávu


  
     
  
  
22.3.2017 23:26:38 Loosek napsal: No kámo, když už i rozvody, tak už i gufera ventilů. A když gufera ventilů, poptal bych se tu, jestli už rovnou nesundat hlavu a nezabrousit sedla ventilů. (Tohle nevím, jak na tom Afrika je - zeptej se Vilema). Budeš dávat těsnění pod víka ventilů a už je to dost peněz, tak jestli to nedělat s nějakým výhledem na dalších pár let.
počet reakcí 1 Reagovat #46208


23.3.2017 5:27:17 Hankye
Loosek: Za sebe bych tohle odvíjel od spotřeby oleje ... Pokud to chlastá, tak se nad go hlavy zamyslet - jinak bych to nechal být. Už takhle tě výměna řetízku a rozvodových kol na vačcce vyjde tak na dobrou pětku. Pokud budeš dělat GO hlavy tak těsnění vyjdou na 2X900, gufera 6X po dvěstě padesáti + případný vahadla tuším po patnácti kilech nebo stavěcí šrouby ventilovejch vůlí. Ale hlavně ta práce s tím.
Co teda doporučuju je při dělání rozvodů sestavu vahadel pořádně zkontrolovat a díly kdyžtak preventivně vyměnit a to i omačkaný stavěcí šroubky.
Jinak tenkrát jsem udělal rozvody a na konci sezóny jsem dělal celou GO s tím, že rozvody jsem nechal být.
Hlavně si kup snejtovanej řetětz a nenejtuj to doma. Spousta lidí to tak trochu podělá, pak jde článek z tuha a ničí to všechno, kudy to leze. Moc práce si s tím stejně neušetříš. Ať to zmákneš

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 1 Reagovat #46209 smazat zpávu


  
     
  
  
22.3.2017 20:44:48 pavelrup napsal: Tak jsem sundal viko ventylu mrknul jsem na rozvody naměřil jsem 5.5 mm. Tak se to udělá najednou. Doufam ze nebude muset motor ven.
počet reakcí 1 Reagovat #46206


22.3.2017 23:26:38 Loosek
pavelrup: No kámo, když už i rozvody, tak už i gufera ventilů. A když gufera ventilů, poptal bych se tu, jestli už rovnou nesundat hlavu a nezabrousit sedla ventilů. (Tohle nevím, jak na tom Afrika je - zeptej se Vilema). Budeš dávat těsnění pod víka ventilů a už je to dost peněz, tak jestli to nedělat s nějakým výhledem na dalších pár let.

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 1 Reagovat #46208 smazat zpávu


  
     
  
  
22.3.2017 20:52:02 Wáca
pavelrup: Nn motor zůstává v rámu, jen musí dolu boční víka motorů a rotor se spojkou myslim

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 0 Reagovat #46207 smazat zpávu


  
     
  
  
22.3.2017 14:57:07 Wáca napsal: Pokud se ti zdá že je volnej, tak ho vyměň, já ho kupoval v metráži od Morse za 700,- myslím. Na motořetěty.cz jednou mi poslaly delší ale obratem poslali ten správnej. Já ho měl už tak vydojenej že by šel snad bez sundání kol sundat.
počet reakcí 1 Reagovat #46205


22.3.2017 20:44:48 pavelrup
Wáca: Tak jsem sundal viko ventylu mrknul jsem na rozvody naměřil jsem 5.5 mm. Tak se to udělá najednou. Doufam ze nebude muset motor ven.

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 1 Reagovat #46206 smazat zpávu


  
     
  
  
22.3.2017 13:51:16 pavelrup napsal: Diký za odpověď. Ještě bych se zeptal. Po sejmutí spojkového koše je vidět na řetízek zřejmě od olejové pumpy. Zdá se mi že je docela volný. Nenašel jsem však nabídku, že by se dal koupit. Nemáte někdo odkaz, kde jej sehnat? Na motorkářích jsem našel diskuzi, jejíž výstupem bylo, že to není potřeba řešit. Což se mi moc nezdá a radeji bych jej vyměnil.
počet reakcí 2 Reagovat #46203


22.3.2017 14:57:07 Wáca
pavelrup: Pokud se ti zdá že je volnej, tak ho vyměň, já ho kupoval v metráži od Morse za 700,- myslím. Na motořetěty.cz jednou mi poslaly delší ale obratem poslali ten správnej. Já ho měl už tak vydojenej že by šel snad bez sundání kol sundat.

příspěvků ve vlákně #      Počet reakcí 1 Reagovat #46205 smazat zpávu


  

Jdi na stránku: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] ... [Poslední] [Následující]

Aktuální stránka: 1 (z 4225)












3,844