 |
 |
 |
|
    12.12.2011 13:22:53 Zdenek XRV
all: Zdravím na vás všechny a mám dotaz. Máme možnost s kamarádem spustit výrobu motodoplňků a zajímá mě, zda by byl o ně zájem. Mazání řetězu jsme během roku ověřovali na několika motorkách, zda to plní správně svoji funkci. Časem přidám foto do galerie. 1) Mazání řetězu - obdoba Scottoileru, robustnější s elektrickým řízením a možností přepínání ON/OFF, regulace množství oleje 2) výroba padacích rámů 3) výroba lešení 4) V-metr na ověření správné funkce dobíjení 5) regulátor dobíjení M-REG3 (provedení jak M-REG2) s možností regulace výstupního napětí +/- 1V (kompenzace ztrát na kabelech) 6) Tripmaster (hliníkové provedení, funkce standardní + V-metr, teploměr, [případně souřadnice GPS, kompas]) @37970
|
|
 |
|
    01.11.2011 11:53:43 vilemx
xpap: S Inzercí máš recht, je neaktuální.
S Obrázky je zase problém, že většina vkladatelů nemívá soudnost a cpe tam jednou album z dovolené, podruhé nějakou chlastačku, pak obyčené fotky obyčejné motoky vhodné tak pro inzerci, rodinku, apod. Původně tam měly být jen opravdu umělecky, technicky či dramaticky zajímavé fotky.
Současná Diskuse mi příjde přehledná - sice na první pohled to je páté přes deváté, ale vzhledem k zobrazování podle času není problém udržet myšlenku. U těch prefabrikovaných php fór je problém, že každy hned založí další vlákno a pak je v tom ještě větší bordel, něz kdy je všechno v jednom pytli. Chodím i na Varadero.cz, kde je jak klasická diskuse podle času, tak i klasické fórum podle vláken. Výsledek? Spousta podobných vláken, jeden dotaz se píše na několik míst + pro jistoru se založí vlastní, pak se to hodí ještě do diskuse podle času. Prostě bez dodržování elementárních pravidel je úplně jedno, jaký systém je nastaven. Klasický případ je Frankie a jeho dotaz na telefon. Když si ani nedá práci pročíst nabídnutý odkaz a vyhledat požadované číslo, težko bude hledat v desítkách vlákem to, které jeho dotazu nejlépe vyhovuje. Prostě založí vlastní...
Naopak Techbox nabízí možnost nalézt návod či radu na přesně daný problém. Pokud by se více využíval a doplňoval, je třeba dotaz na gumičky do Tripmasteru v současné diskusi zbytečný. V Techboxu by bylo, že se samostatně neprodávají a řešením je koupit nějaký odkouřený Trip (v důsledku špatného regulátoru, což je opět téma v Techboxu) a z něj to přehodit. @37791
|
|
 |
|
    01.11.2011 11:25:37 janoxl
all: Zdar, kolegovia. Neviete , kde by sa dali zohnat gumicky na TRIPmaster, mam ich nejake popraskane, teda jednu.?! Zatial som nejako negooglil, zistil som to teraz v garage. @37790
|
|
 |
|
    04.09.2011 22:21:06 preker
all: zdar ... opravi mi nekdo za uplatu pamet tripmasterU? @37404
|
|
 |
|
    03.09.2011 21:49:52 preker
all: zdar.kd mi opravi pamet tripmasteru? @37397
|
|
 |
|
    15.08.2011 12:37:19 vilemx
BŮČA: Podobnou skušenost nemám, ale zkušenost ano. Koukni na pojistku větráku (FAN), čidlo větráku, konektor k větráku a ukostření. Když se zapnutým klíčkem spojíš kablík vedoucí k čidlu větráku přímo na kostru, větrák musí běžet. Pokud ne, tak je v čudu pojistka, konektor nebo ukostření, že by odešel motor je nepravděpodobné.
Čidlo větráku spíná na kostru malinko nad 100stC, takže pro zjištění teploty spínání jej hodit do obyčejné vody nepomůže. Musíš ji osolit, osladit, přidat jinou látku zvyšující bod varu nebo místo vody ohřívat třeba olej.
Jinak jde o to, zda nefunkční větrájk (a Tripmaster) není příčinou, ale naopak důsledkem rozbitého regulátoru. @37275
|
|
 |
|
    12.08.2011 20:47:48 BŮČA
all: Afričani,potřeboval bych poradit,co dělat,když mi přestal fungovat větrák.Trochu jsem bloudil po Passau v kolonách a ve vedru a najednou za jízdy mašina zhasla.Po chvílce jsem ji zas natočil,ale nešel tripmaster.Po asi 250 km v zácpě se ručička teploty dostala až na červenou a větrák nešel.Nemáte někdo podobnou skušenost? @37266
|
|
 |
|
    09.08.2011 8:51:17 vilemx
all: estli v Humpolci uvedená RD-04 na rozebrání je z roku 1991, tak ta Tripmaster nikdy neměla a budíky jsou také úplně jiné - rozměrově větší. Sice by asi nějak nabastlit na RD-07 šly, ale tachometr nemá výstup na Tripmaster.
Pokud je z roku 1992, tak už má Tripmaster v cýroby a malé budíky použitelné v RD-07. Sice je u nich drobný rozdíl v kontrolkách, ale to je jen otázka výměny plastových krytů. @37244
|
|
 |
|
    09.08.2011 8:48:38 vilemx
hasa: Jestli v Humpolci uvedená RD-04 na rozebrání je z roku 1991, tak ta Tripmaster nikdy neměla a budíky jsou také úplně jiné - rozměrově větší. Sice by asi nějak nabastlit na RD-07 šly, ale tachometr nemá výstup na Tripmaster. @37243
|
|
 |
|
    01.08.2011 15:18:25 majkro
Pepa11: http://www.atic.org/faq/tripmaster.php
rezistor oznacenej SPD s 10kOhmama @37172
|
|
 |
|
    01.08.2011 15:16:44 majkro
Pepa11: Cus, vubec to neres svetla pokud to vubec bude potreba prestelujes. Tachometr te netrapi, protoze z toho precteh prd v milich i kilometrech. Tripmaster zmeni Mile na Kilometry trafopajkou, ted nevim jestli ten odpor odebrat nebo pridat, to si najdes na netu :) Ja mam anglana a nejak jsem si nevisml, ze bych mel nekde volant, tak zadnej strach. @37171
|
|
 |
|
    01.08.2011 0:50:39 robiexrv
Pepa11: tripmaster ukazuje v km a tacho.- mile mas oznacene vacsie a hrubsie cislice ale mas tam aj km/h...svetla budes musiet asi vymenit...neviem ci sa to da prehodit a nastavit :-( @37168
|
|
 |
|
    31.07.2011 18:49:24 Pepa11
all: Zdarec má dotaz mám v merku afru která je dovoz z GB a chci se zeptat jak je to s tachometrem? Je tam cifernik aj s kilometrama? a co tripmaster? @37163
|
|
 |
|
    26.07.2011 20:54:59 Luky_CZ
preker: jednu fotku jsem k sobě šoupnul. Je to obyčejná zásuvka s krytkou z autodílů, cca za 70 Kč. Je připevněna dvěma plíšky - jedním pod gumovou průchodku, kterou je tripmaster přichycen k lešení, druhým pod šroub, kterým jsou budíky k lešení. Kamarád má nějakou speciální motocyklovou (tj. poměrně drahou) na objímce na řídítkách. Tohle je ale lepší, protože na to neprší a po kabelu navigace do toho nestéká voda @37117
|
|
 |
|
    26.07.2011 20:48:44 AlesK
hasa: tripmaster ma vlastni pojistku, oznaceni CLOCK, koukal jsi i na to? @37116
|
|
 |
|
    21.07.2011 8:02:54 AlesK
preker: jirka jiste myslel kralovny v mnoznem cisle :)), tam bys i neco k XRV nasel. Na Africe palivomer ja osobne nepotrebuju, pouzivam tripmaster, ktery mi presne ukaze, kolik muzu jeste najet km, nez mi dojde benal. Na nadrz cca 300 km, na rezervu dalsich min. 80. Vic neresim ... :) .:: odkaz ::.@37032
|
|
 |
|
    03.04.2011 11:48:38 slim
all: tak jsem zkoušel poctivě napřed hledat, pana josé luise neumím vyluštit a proto se obracím do publika - stalo se někomu, že tripmaster nešel pouze vynulovat a přepnout hodiny? Ostatní fachá @36169
|
|
 |
|
    08.03.2011 20:23:51 otmen
all: Tripmaster klidně i mecanicky poškozený. @35843
|
|
 |
|
    08.03.2011 17:17:04 otmen
all: Cus kolegové nemá někdo náhodou tripmaster na prodej?? Dík @35842
|
|
 |
|
    05.02.2011 12:57:27 jirka nx
xrvmarecek: to by mělo být na tom přídavným tripmasteru ale nevím jak to funguje mám to chvíly @35626
|
|
 |
|
    30.01.2011 20:34:22 alesk
Brian1986: zacal bych pojistkou, tusim. ze je to E - oznaceni clock. Pokud nepomuze pokracuj dal zmerenim napeti na konektoru Tripmasteru bez a po klicku. Minus je na konektoru zelena. @35583
|
|
 |
|
    27.01.2011 22:36:38 alesk
all: návod na to, když si tripmaster nepamatuje kilometry a čas po vypnutí klíčku, možná by stálo napsat do techboxu.
1. odmontuj Tripmaster z Afry a povol opatrně zadní stranu (6 šroubků) 2. odšroubuj stříbrné šroubky z tištěného spoje 3. druhá strana tišťáku je osazena elektronickými součástkami, pro opravu paměti je zapotřebí vyměnit kondenzátory (viz obrázek v odkaze) 4. hodnoty kondenzátorů jsou dle obrázku v odkazu:
červený pruh - 220 microF, 35V, 2 kusy modrý pruh - 10 microF, 50V, 2 kusy zelený pruh - 10microF, 10V, 2 kusy
5. demontáž (odpájení) kondenzátorů jde velmi těžko, bacha na poškození tištěného spoje 6. nové kondenzátory seženeš v klasických obchodech s elektronickými součástkami, bohužel jsou o něco větší, než origo, je zapotřebí zapájet dle rozměrů tripasteru, ale vlezou se. Je dobré je přychytit k plošňáku tavnou pistolí. 7. tišťák zamontuj zpět a těsnění tripamsteru ještě přemázni silikonem. 8. hotovo … test .:: odkaz ::.@35556
|
|
 |
|
    06.12.2010 22:41:40 majomi
all: Zdravým vospolok mam takú otázku dá sa niekde splašiť alebo nezavadzia niekomu doma sklíčko na tripmaster ???? no to moje je hrozne ako keby bolo popraskane od slnka @35291
|
|
 |
|
    29.11.2010 19:37:23 otmen
doctor: Zdar potřebuju opravit tripmaster a Vilemx mi poradil že snad ty a nebo někdo od Vás by si s tím poradil? Dík Ota @35270
|
|
 |
|
    31.10.2010 17:50:29 John
D.A.W.E.: Zkus to prozkoumat tady : .:: odkaz ::.@35097
|
|
 |
|
    31.10.2010 13:48:03 d.a.w.e.
Sally: hele Sally, neměl by jsi prosím tě detailnější foto upravy tripmasteru, aby ukazoval rychlost?? jak popisuješ v techboxu "U levého horního rohu velkého čipu lze najít dva „otevřené“ kontakty". zajímalo by mě který to jsou :-) @35095
|
|
 |
|
    16.10.2010 14:12:51 balu
Loosek: dik.Ja tiež jazdim podla tripmasteru,Vždy ked natankujem plnu,nulujem ho.No ale uprimne,nebola by to parada,kuknuť na taky palivomer :-)))?Uvidim,či to budem riešiť,no pred Panom Europeanom,som mal Suziki DR 800 Big a riešil som niečo podobne,na strankach Bigarov a ty my to nedoporučovali z dosť nakladnych investicii.Vtedy som to zabalil,no ked vy tu tvrdite že je to realne,tak prečo to neskusiť,že?Tak dakujem.:-) @35009
|
|
 |
|
    16.10.2010 10:30:19 miondir
all: ja misto koukani do nadrze pouzivam tripmaster, vim kolik mam dojezd a pri tankovani si vzdycky jeden trip vynuluju a kdyz se blizim k 350km, hledam benzinku..
jeste dotaz, nekam se mi ztratila takova ta zaklopka na spinacce kam se strka klicek, nevim jestli upadla nebo zustala vevnitr, je potreba to nejak resit? pripadne jak? @35007
|
|
 |
|
    23.09.2010 16:09:57 Honzan
lebeda: NEboj srostes, ale xrv asi v tomhle stavu nema smysl resit opravou...
tak ja si tez zahyenim - shanim gumicky kryjici tlacitka tripmasteru, pripadne cely trip za rozumny peniz... Kdyztak mailuj na mail z profilu
@34714
|
|
 |
|
    07.09.2010 13:37:18 Honzan
DaveSpk: cau, shanim gumicky z tripmasteru na tlacitka. Nezbyli ti nejake? Dik, H. @34505
|
|
 |
|
    07.07.2010 17:14:08 johan
Tazdevil: Dik. Ta buzirka na mojom plexi bola prilepena lepidlom, tak som tych 10cm odrezal (na mieste kde je deflektor) a uz to ide v pohode. Btw, neviem ako ostatnym, ale mne sa ta kotva na ukotvenie deflektora vojde jedine za plastovu krabicku tripmasteru, co nepovazujem za prave najstastnejsie riesenie :) @33994
|
|
 |
|
    02.07.2010 21:37:59 johan
all: Ahojte. Kupil som si Touratech deflektor na afriku. Co ma zarazilo bolo, ze nasadenie nie je vobec jednoduche. Jednoducho mi to tam nejde nasadit koli tomu plastu po okrajoch plexi. Tie male cierne koliecka na deflektore mali byt podla mna z gumy a nie z plastu. Mate podobnu skusenost ? Dalsia vec ktoru neviem je, ze o co tu snurku mam zahakovat ked sa za tripmaster vobec nezmesti :) ? Dik @33987
|
|
 |
|
    07.06.2010 22:39:05 Dan_UHK
all: Zdarec. Před cca 14ti dny jsem koupil afriku RD 04. Má malou chybku se kterou jsem ji už koupil. Po vypnutí zapalování si tripmaster nepamatuje nastavené hodiny. Zkontroloval jsem veškeré přívodní vodiče a konektory až po plošňák s displayem(VŠE OK). Hodiny po dalším zapnutí klíčku musím znova nastavit. Pokud někdo víte, co by se s tím dalo dělat, prosím poraďte. Když už jsem měl tripmaster venku udělal jsem i úpravu aby ukazoval i rychlost. Podle informací z africatwin.cz jsem chtěl doplnit plošňák o odpor 10 000 ohmů. Přeměřil jsem odpory které ovlivňují jiná nastavení ( Km nebo MÍLE...)a naměřil jsem 100 000 ohmů. S vědomím, že větší odpor tomu nemůže ublížit jsem to osadil odporem 100 000 ohmů. Testovací jízda potvrdila správnost úvahy. Při jízdě v obci je příjemnější mít rychlost více na očích. Škoda že se nepovedly ty hodiny. @33808
|
|
 |
|
    31.05.2010 12:37:51 Honzan
all: Poptavka: Nemate nekdo rozbity tripmaster ktery by jste byli ochotny za symbolickou cenu prodat? Potreboval bych gumicku na tlacitko mode. Klidne pisnete na mail: honhav (zavinac) seznam.cz. Dik @33742
|
|
 |
|
    24.04.2010 0:21:34 Budulínek
all: Zdárek!včera se mi nějkým způsobem poondil tripmaster!Jsou tam jen samý osmičky a nejde s tím nic dělat!Asi ho resetnout to jo,ale nemáte někdo tušení čít to??Díky @33345
|
|
 |
|
    21.04.2010 8:16:23 lazer
all: cafte Chcem sa spytat ci ma niekto skusenosti zapojenia tripmasteru na africu 750 rocnik 91,respektive ci sa to da zapojit,alebo ak by mal niekto schemu. Diky @33314
|
|
 |
|
    14.04.2010 16:03:14 jimi006
Nedojed: Mě se líbí tahle. Je to ten lepší starší model a myslím, že má i tripmaster. .:: odkaz ::.@33219
|
|
 |
|
    21.03.2010 20:25:13 Luky_CZ
all: Mám teď rozebraný tripmaster a chystám se na úpravu, aby ukazoval aktuální rychlost. Jen se ujišťuju, že jsem návod z techboxu pochopil správně: odpor se pájí do místa, kde je červený puntík označený šipkou, ju? .:: odkaz ::.@32891
|
|
 |
|
    10.03.2010 20:47:29 jimi006
all: Ještě k těm destičkám mám afrircu 1993 RD07 s tripmasterem a když jsem vyndal ty sjeté tak jsou to ty v odkazu.
Příjde mi to jako atyp, není to nějakej paskvil nebo tam musím dávat tenhle typ? Jsou sice levnější ale píše se tam:Univerzální směs vhodná pro lehké motocykly, skútry a motocykly staršího data výroby a k tomu mi Africa moc nepasuje... Jsem z toho jelen .:: odkaz ::.@32757
|
|
 |
|
    10.03.2010 20:46:17 jimi006
all: Ještě k těm destičkám mám afrircu 1993 RD07 s tripmasterem a když jsem vyndal ty sjeté tak jsou to tyhle: http://www.bonmoto.cz/smes-ss/
Příjde mi to jako atyp, není to nějakej paskvil nebo tam musím dávat tenhle typ? Jsou sice levnější ale píše se tam:Univerzální směs vhodná pro lehké motocykly, skútry a motocykly staršího data výroby a k tomu mi Africa moc nepasuje... Jsem z toho jelen @32756
|
|
 |
|
    23.02.2010 21:10:33 robiexrv
all: Kto by si chcel prerobit tripmaster aby mu ukazoval aj rychlost... .:: odkaz ::.@32496
|
|
 |