Moje AT je dovoz z BRD při 35tis km, papírový výkon 25kw ale otevřená na max výkon.Pořídil jsem jí na konci sezóny 2007 a hned jsem jí prubl na jarní ATAV 2008. Moje první vylepšení bylo to, že jsem si koupil kufr 33l od KAPPA,Pak přišla hranice 42tis. km a benzínové čerpadlo mi odešlo do věčných lovišt a to těsně před odjezdem na MASEČÍN V 2008,tak jsem to dal bez čerpadla s kanystrem v kufru :o) koupil jsem o5 origo benzínové čerpadlo kde proběhla úprava, přidělání pomocného relé.Nadchl mě zvuk laděného výfuku LEO VINCE, tak netrvalo dlouho a byl tam :o) Zkušenost s LEO VINCE výfukem: krásný zvuk, příjemné pobublávání při deceleraci, a hlavně lepší průběh motoru z nižších otáček a řekl bych že i trochu nárůst výkonu. Aby toho nebylo málo na začátku sezóny 2009 jsem nasadil ještě sportovní vzduch. filtr KN a progres pružiny do předních vidlic od WIRTH Zkušenosti s KN: nějaký extrémní rozdíl jsem nezpozoroval, ale každopádně by tam teď mělo jít víc vzduchu což je pro motor žádoucí Zkušenost s progres pružinama WIRTH: Předek se trochu zvedl,což jsem pocítil tím, že už se musím opírat o špičky :o) (já cca 176cm) a rozhodně je předek tvrdší což by mělo mít za následek neodskakování přední pneu a velkého potápění vidlic při brzdění. Co bych ještě chtěl??? Určitě vzhledem k tomu že je tam KN vzd.filtr proběhne úprava karburátorů(DYNO JET kit od dk racing) , a boční držáky kufrů a možná i ty kufry :o)
Jinak používám svíčky DENSO, olej tam dávám REPSOL 10w40, a obuto mám(silniční mrdal) Pirelli S 54 MT 90 S/T předek a Pirelli 140/80 R 17 H 69 TL MT 90 S/T zadek, brzdové destičky používám origo, honda NISSIN a řetězovka D.I.D.
Moje problémy s AT co jsem měl: tak mi už jednou prasklo spojkové lanko, což si myslím že není zase až tak závažný problém a pak již zmíněné orig. čerpadlo ale to určitě čeká každého kdo ho tam ještě má a neprovede úpravu pomocí ext. relé. A ještě řetězová sada v 45 tis. km což je si myslím přijetelná doba a stav km na výměnu a samozdřejmě konektor od reg. dobíjení. jinak mooooc spokojen :o)
Tak už tam mám DYNOJET kit a rozdíl je znatelný jde lépe od spoda(na brzdě změřeno 56HP na zadním kole) a co se týká spotřeby tak nepoznávám rozdíl, jestli tak max 0,5l na 100km Docela dobrý WEB http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2000/XRV750+Africa+Twin/367433/