Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN





http://www.africatwin.cz/?show=718










Moje AT je dovoz z BRD při 35tis km, papírový výkon 25kw ale otevřená na max výkon.Pořídil jsem jí na konci sezóny 2007 a hned jsem jí prubl na jarní ATAV 2008.
Moje první vylepšení bylo to, že jsem si koupil kufr 33l od KAPPA,Pak přišla hranice 42tis. km a benzínové čerpadlo mi odešlo do věčných lovišt a to těsně před odjezdem na MASEČÍN V 2008,tak jsem to dal bez čerpadla s kanystrem v kufru :o) koupil jsem o5 origo benzínové čerpadlo kde proběhla úprava, přidělání pomocného relé.Nadchl mě zvuk laděného výfuku LEO VINCE, tak netrvalo dlouho a byl tam :o)
Zkušenost s LEO VINCE výfukem: krásný zvuk, příjemné pobublávání při deceleraci, a hlavně lepší průběh motoru z nižších otáček a řekl bych že i trochu nárůst výkonu.
Aby toho nebylo málo na začátku sezóny 2009 jsem nasadil ještě sportovní vzduch. filtr KN a progres pružiny do předních vidlic od WIRTH
Zkušenosti s KN: nějaký extrémní rozdíl jsem nezpozoroval, ale každopádně by tam teď mělo jít víc vzduchu což je pro motor žádoucí
Zkušenost s progres pružinama WIRTH: Předek se trochu zvedl,což jsem pocítil tím, že už se musím opírat o špičky :o) (já cca 176cm) a rozhodně je předek tvrdší což by mělo mít za následek neodskakování přední pneu a velkého potápění vidlic při brzdění.
Co bych ještě chtěl???
Určitě vzhledem k tomu že je tam KN vzd.filtr proběhne úprava karburátorů(DYNO JET kit od dk racing) , a boční držáky kufrů a možná i ty kufry :o)


Jinak používám svíčky DENSO, olej tam dávám REPSOL 10w40, a obuto mám(silniční mrdal) Pirelli S 54 MT 90 S/T předek a Pirelli 140/80 R 17 H 69 TL MT 90 S/T zadek, brzdové destičky používám origo, honda NISSIN a řetězovka D.I.D.

Moje problémy s AT co jsem měl: tak mi už jednou prasklo spojkové lanko, což si myslím že není zase až tak závažný problém a pak již zmíněné orig. čerpadlo ale to určitě čeká každého kdo ho tam ještě má a neprovede úpravu pomocí ext. relé. A ještě řetězová sada v 45 tis. km což je si myslím přijetelná doba a stav km na výměnu a samozdřejmě konektor od reg. dobíjení. jinak mooooc spokojen :o)


Tak už tam mám DYNOJET kit a rozdíl je znatelný jde lépe od spoda(na brzdě změřeno 56HP na zadním kole) a co se týká spotřeby tak nepoznávám rozdíl, jestli tak max 0,5l na 100km
Docela dobrý WEB http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2000/XRV750+Africa+Twin/367433/

uživatel se přihlásil cca. 0x

Pro zjištění vzdálenosti, zadejte adresu odkud dojíždíte, nejlépe ve tvaru (ulice, obec, okres, CZ)


  
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit


0,031