:: Úvod :: |
TechBox TV |
AfricaTwin Future Classic |
10 Years of AfricaTwin |
XRV 650 AfricaTwin |
Hledání v katalogu Honda |
Katalog originálních dílů vč. CENY |
Motor |
Palivové čerpadlo |
Olej |
Vzduchový filtr |
Svíčky |
Rozvody |
Výfuk |
Ventily |
Karburátory |
Termostat |
Spojka |
Jemne cukani |
otevření výkonu |
Podvozek |
Přední vidle |
Zadní tlumič a přepákování |
Ložiska a simeringy |
Řetězová sada |
Ráfek přední - 21x1,85 36d |
Obutí |
Off-road pneu - zadní |
On-road pneu |
Off-road pneu - přední |
18" zadné koleso |
Duše do pneumatik |
Nákup pneu-sleva 5% |
Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50 |
Elektrika |
Regulátor dobíjení |
Varovné blinkry |
Zásuvka 12V |
Přídavné světlomety |
Voltmetr |
Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod. |
Spínací skříňka |
Žárovka do předeního světlometu |
Rotor alternátoru |
Tripmaster |
Startování po odstávce |
Baterie |
Jemné cukaní |
Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04 |
Doplňky |
Bagster |
Zabezpečení motocyklu |
Vyhřívané hefty |
Turisticé plexi |
Nástavce pod řidítka |
Chrániče páček |
Padací rám |
Kryt řetězu |
Mřížka plexi světlometů |
Zrcátka |
Polepy a samolepky |
Centrální stojan |
Kryt chladiče |
Stupačky |
Rozšíření zrcátek |
Kontrola tlaku pneu |
Rozšíření páky zadní brzdy |
Rozšíření bočního stojanu |
Riadidlá a řídítka |
Výbava pro cestování |
Kufry |
GPS |
Držák bočních kufrů |
Radiostanice |
Sedlo |
Jídlo |
Kapsičky na padacie rámy |
Držák láhve na kufr |
Databáze samotná |
Připomínky k projektu |
Brzdový systém |
Brzdové destičky |
Brzdové kotouče |
Brzdové hadice |
Download |
Manuály |
Vychytávky |
Výbava pro jezdce |
Boty |
Bundy |
Kalhoty |
Rukavice |
Helmy |
Chrániče |
Funkční prádlo |
Kapotaze |
Alternativni kapotaze Boano |
Sváření plastů |
Signalizacia rezervy benzinu |
Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993 |
|
Kategorie: Motor |
Výfuk
 Výfuk - téma, u kterého se jistě také najde velká řada řešení. Originál výfuk afriky, který poskytuje kultivovaný a tichý zvuk se jedněm může líbit a druhým zas ne. Vše má svoje pro a proti. V každém případě má originál výfuk jednu nespornou nevýhodu a tou je jeho vysoká váha. Pokud dojde na to, že se poohlížíme po laďáku, můžeme pro to mít spousty důvodů. Buď prostě originál výfuk dosluhuje, chceme dravý a hluboký zvuk, chceme ušetřit na váze nebo se třeba snažíme zvyšovat výkon. Výrobců laďáků je nespočet, a tak je zde prostor přidávat jednotlivá řešení... Nezapomeňte také popsat úskalí a zkušenosti při montáži toho kterého laďáku. Ať už jde např. o potřebu upravit nějaký držák, vypořádat se s místem v případě, že máme již namontované nosiče kufrů a další možné komplikace. Pokud řešíš laďákem zvýšení výkonu, pak se můžeš mrknout i do problematiky Vzduchový filtr
|
Kryt svodu laděného výfuku | | 3% |
Graf vyjadřuje 30 hodnocení.
| Autor: Lukas (22.01.2009)
|
Další zkušenosti a komentáře:
|
(20.02.2009) Sally:
|
(10.02.2010) Olda:
Má zkušenost je spíše mým problémem, mám AT již 5 let. Kromě svíček, olejů a vzducháčů jsem nic neupravoval a vše v poho. Na moto je namontován výfu Viper, ani ne z důvodů zvýšení výkonu, ale spíše zvuku při zátahu....Loni byla u dealera Hondy na seřízení ventilů a synchronizaci karburace a od té doby se mi zdála od 6,5 tis. otáček mrtvá, rychlost cca 140 km/hod a pak to lezlo jak z chlupaté deky, zkrátka nejsem s ní spokojen. Potřebuji poradit, na koho se obrátit, nejspíše s motorovou brzdou, aby nastavil karburace dle výfuku a brzdy.....Díky za rady, Olda
|
(11.02.2010) Prťka:
Oline, doporučuji Moto Racing Ovčáry, Petr Kaucký tel:602395025.Jezdím tam na seřizování a brzdu 3 roky a super, koukni do problematiky vzduch. filtr. Prťka
|
(14.03.2010) peto:
Takže po dlhom váhaní som nakoniec podľahol pokušeniu a našiel som domáceho výrobcu výfukov. Vyrába pod značkou Iron Bull,/Nová Baňa/ je to človek so zlatými rukami a zmyslom pre detail, dokonalá prácička za dostupnú cenu, len škoda, že bez homologizácie. Viac dám keď bude výfuk namontovaný a spravím s ním prvé kilometre.
|
(04.05.2010) Olda:
Tak po seřízení v Moto Racing Ovčáry a osazení KN filtrem super......jsem rád, že jsem ji neprodal. Tímto díky Prťkovi za radu a P. Kauckému za super odvedenou práci.....
|
(14.11.2010) Sniper:
Olda: No a v čem byl problém? Já stále uvažuji. Originál je originál, ale zvuk V2 je zvuk V2, ovšem na delší cestování je rachot a dunění nepříjemné. Na TA jsem si pořídil laďák a velmi brzy mne to s ním přestalo bavit...
|
(17.11.2010) Heno:
Chalani.Riešil niekto niekedy tému, ako urobiť na Afrike 2 výfuky? Boano to tak robil, že z každého valca ide zvod až do samostatnej koncovky. Čo na to vravíte?
http://www.boano.com/factory_moto_dettaglio.asp?id=723
|
(25.11.2010) peto:
Takže ako som písal predtým, výfuk Iron Bull je úžasný, boli z neho prekvapený aj majitelia remusov a Leo Vince, dosiahol som oveľa krajší a hlbší zvku ako oni, výkon je odspodu lepší, pri plnom pridaní vydá brutál zvuk príjemný uchu a pri ubratí plynu so zaradenou rýchlosťou ľutujem tých za mnou. Chlapy čo išli za mnou boli z toho hotový a každý ho chce. Cena 200 eur je super.
|
(30.10.2012) naprcccs:
zdar, chlapi upravovali jste jehly při ladáku? mám ladáka KNko, motorka hodně stříli a nahoře je chcíplá..
|
(14.11.2012) 500ohc:
Heno: aj ked je to stare a neaktualne, ale zbadal som to. Inspiruj sa XLV 750, ona mala 2 vyfuky, takze tak by to slo spravit. :)
|
(02.05.2013) mara.k:
Zdravím, chystám se vyměnit výfuk a mám dotaz nemá někdo laďák od mivv, jakej má zvuk a rozměry http://www.motops.cz/vyfuky-mivv/honda/24735-vyfuk-mivv-honda-xrv-750-africa-twin-1993-2003-sport-slip-on-oval-inox/? Přemýšlím buď ten, nebo Laser produro, případně Leo Vince.
|
(03.05.2013) Brian1986:
Když dáš na youtube do vyhledávače honda africa twin MIVV, pár videí ti to vyhodí, ale asi ten zvuk bude zkreslený, nejlepší to bude poslechnout naživo.
|
(08.06.2013) 500ohc:
Mivv ktory pises, je mensi, skor si zober vyssiu radu..teraz su v akcii, cize sa oplati.. Zvuk je prijemny, dunivy :)
|
(23.07.2013) 500ohc:
Mivv mensi je hlucnejsi a hlasnejsi ako ten velky :) uz ho mam :)
|
(08.10.2016) zednikjunior:
zdar, neviem či som jediný kto zháňa ladený vyfuk s homologizaci na RD04 1992, písal som dvom firmám ale odpoved žiadna, ak máte možnosť poradiť, budem vďačný :)
|
(16.05.2017) vipermm:
Ahoj, zednikjunior. tiez riesim stejny problem a zhanam vyfuk na RD04. Nasiel som toho ale len pramalo. http://shop.motorbikeadventure.com/APPROVED-ARROW-PARIS-DAKAR-REPLICA-SILENCER-AFRICA-TWIN-750-1990-1992 Toto je vyfuk co by tma mal pasovat origo bez problemov a ot je asi tak vsetko. Popytam sa kamosov co sa v tom hrabu ci by tam nesiel napasovat nejak vyfuk z RD07. Daj vediet ak na nieco este netrafis. Diky!
|
(03.09.2017) Left:
Nemáte prosím někdo zkušenost s výfukem Cobra nebo anglickým ART?
|
|
 Leovince
 Túto koncovku som kupoval tu: http://www.motorradteile-hamburg.de/ Maju super cenu. Montáž je absolútne bez problémová. Je o dost lahší ako originál, dodáva sa aj s DB kilerom, a má aj homologáciu. (samozrejme ze s namontovanou koncovkou. :-))) Zvuk má aspon podľa mna super. Zo začiatku som sa ho aj naľakal a namontoval hneď DB-kiler, ale po case som si zvykol a chodim s otvoreným. Zvykli si uz aj susedia. Neviem či je to len môj pocit, ale zdá sa mi ako keby sa po namontovaní tejto koncovky afrička lepšie brala odspodu.
Na stranke predajcu sa dá prehrat aj zvuk tejto koncovky na afrike.
|
Autor: bacaono (23.01.2009)
|
(13.03.2009) D.A.W.E.:
Já mám Leovince a jsem moooc spokojen,hezký zvuk,moto jde lépe od spoda,jen je zápor, že na AT se dělé jen hliníkový a přes zimu kdy to stojí v nevytápěné garáži, tak se objuvuje koroz povrchu
(17.10.2010) viking:
zdar, za stejnou cenu poridite i v CR - www.motorkar.net - ja poridil za cca 6.200Kc
(17.07.2011) marin:
Pořídil jsem taky Leo-Vince a zatím naprostá spokojenost! Je o polovinu lehčí než origo a Afu je už slyšet :-)) Koupil jsem na motorkar.net za 5300,- a možnost vyzvednutí v kamenném obchodu v Brně!!!
|
 Laser ProDuro
 Firma LASER vytvořila koncovku přímo na model Africa twin. V sadě je komplet montážní sada . Jde nasadit na originální svod. Ke koncovce dostanete i graf kde a jak by se měla koncovka projevit na jízdních vlastnostech. Motorka hlavně táhne lépe od spodu. Cena homologované verze je zhruba 8.500,- s tím, že se dá sehnat také nehomologovaná koncovka která je asi o tisíc korun levnější a vypadá totožně.
|
Autor: Venda (11.02.2009)
|
|
 Grave.cz
 Krytka svodu výfuku. Velice dobrý pomocník hlavně když člověk má laděný vyfuk.
|
Autor: Venda (12.02.2009)
|
(04.04.2010) Ondrej13:
Mám Leovince a jak jsem si dvakrát propálil kalhoty a nepromok, koupil jsem kryt od grave je vše OK. Doporučuji.
|
 Kryt svodu laděného výfuku
 Kryt svodu laděného výfuku
|
Autor: juris (16.01.2010)
|
|
 Micron
 Ovál, titan, s nerezovým, dvouvrstvým svodem. Homologovaný s vyndavacím dusítkem.
|
Autor: radek NX (24.02.2010)
|
|
 IRON BULL
 IRON BULL jednoducho krása, je super!
|
Autor: peto (18.03.2010)
|
|
 REMUS Revolution
 V provedení Carbon, Titan nebo Aluminium. Skvělý výkon a zvuk. Jednoduché nasazení systémem Slip-on...
|
Autor: Tazdevil (03.03.2011)
|
|
 luk-ov řešení
   Stálo mě to cca jen 8,-kč a funkci to jistě splní....jen nevím zda lak vydrží tu teplotu.Material je 1,5 plech.Rohodně to ale bude lepší než nic. Po několika-měsíčním používání hodlám přidat poznatek. Konstrukce dobrá a spolehlivá.Nicméně barva a bezbarvý lak (oboje spray),nevydržely a půjde vše na nový kabát(opískování-pak stříbrný lak...vše zdarma v rámci firmy).S tím jsem nicméně počítal.
|
Autor: luk (02.11.2013)
|
|
 Kryt svodu laděného výfuku - nerez
 Kryt dělaný na míru pro svod laďáku LeoVince. Nerez plech tl.1mm, na svodu navařeny 3 nerez matky pro ukotvení. No chvíli to zabralo :)  
|
Autor: marin (20.03.2013)
|
|
|

|