:: Úvod :: |
TechBox TV |
AfricaTwin Future Classic |
10 Years of AfricaTwin |
XRV 650 AfricaTwin |
Hledání v katalogu Honda |
Katalog originálních dílů vč. CENY |
Motor |
Palivové čerpadlo |
Olej |
Vzduchový filtr |
Svíčky |
Rozvody |
Výfuk |
Ventily |
Karburátory |
Termostat |
Spojka |
Jemne cukani |
otevření výkonu |
Podvozek |
Přední vidle |
Zadní tlumič a přepákování |
Ložiska a simeringy |
Řetězová sada |
Ráfek přední - 21x1,85 36d |
Obutí |
Off-road pneu - zadní |
On-road pneu |
Off-road pneu - přední |
18" zadné koleso |
Duše do pneumatik |
Nákup pneu-sleva 5% |
Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50 |
Elektrika |
Regulátor dobíjení |
Varovné blinkry |
Zásuvka 12V |
Přídavné světlomety |
Voltmetr |
Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod. |
Spínací skříňka |
Žárovka do předeního světlometu |
Rotor alternátoru |
Tripmaster |
Startování po odstávce |
Baterie |
Jemné cukaní |
Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04 |
Doplňky |
Bagster |
Zabezpečení motocyklu |
Vyhřívané hefty |
Turisticé plexi |
Nástavce pod řidítka |
Chrániče páček |
Padací rám |
Kryt řetězu |
Mřížka plexi světlometů |
Zrcátka |
Polepy a samolepky |
Centrální stojan |
Kryt chladiče |
Stupačky |
Rozšíření zrcátek |
Kontrola tlaku pneu |
Rozšíření páky zadní brzdy |
Rozšíření bočního stojanu |
Riadidlá a řídítka |
Výbava pro cestování |
Kufry |
GPS |
Držák bočních kufrů |
Radiostanice |
Sedlo |
Jídlo |
Kapsičky na padacie rámy |
Držák láhve na kufr |
Databáze samotná |
Připomínky k projektu |
Brzdový systém |
Brzdové destičky |
Brzdové kotouče |
Brzdové hadice |
Download |
Manuály |
Vychytávky |
Výbava pro jezdce |
Boty |
Bundy |
Kalhoty |
Rukavice |
Helmy |
Chrániče |
Funkční prádlo |
Kapotaze |
Alternativni kapotaze Boano |
Sváření plastů |
Signalizacia rezervy benzinu |
Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993 |
|
Kategorie: Doplňky |
Padací rám
 Zkrátka stojánek, když afu neudržíme v rukách..
|
Graf vyjadřuje 30 hodnocení.
| Autor: tredo (19.01.2009)
|
Další zkušenosti a komentáře:
|
(03.03.2009) vilemx:
Vy, kteří máte padáky uchycené k držáku chladiče jedním šroubkem M6, tak raději tento úchyt předělejte a kotvěte padák jinam. Stačí opravdu málo, šroubek se zlomí a máte díru v chladiči :((
|
(04.08.2009) Alp:
Naprosto souhlasim, male mjsem prisel o chladic, kdyz jsem mel puvodni Hepco padaky. Od Padevita sice drahe, ale fungujici, u me prezily uz 2 bouracky. Tu posledni (80m slide po asfaltu) ne, ale zachranili celou Afu. Zesilene s rozperou mezi valci.
|
(24.05.2011) Palič:
Padáky mám uchycené na kusu navařené pásoviny vpředu na rámu. Přežilo to asi 70m broušení po asfaltu. Motorka v pohodě, prodřené padáky jsem nahradil novými nerezovými dělanými na míru - firma Kuboj Šternberk. Jsou super, asi i pevnější, ale nechtěl bych je tak tvrdě testovat
|
|
 Givi TN 362
 ...maximální spokojenost a funkčnost padáků Givi
|
Autor: Sally (18.01.2009)
|
(22.12.2013) zin:
mám je a nejraději bych je vyměnil, v malé rychlosti na hlíně jsem položil AT a ohnul se až k plastům NIC MOC!
|
 MOTAD

|
Autor: tredo (22.03.2009)
|
|
 Grave.cz
 Jedním z nejlepších řešení je padací rám od české firmy GRAVE Tomáše Padevíta. Pokud chcete, aby padáky něco vydrželi a nemuseli jste se bát, že třeba i díky padákům bude z malého pádu vetší škoda než kdyby tam nebyli určitě doporučuji tyto. Navíc mají jako skoro jediné padáky rozpěru, která zaručuje rozložení síly z pádu a nemájí " lepené " sváry. Více informací vč. cen na www.grave.cz jediný problém je s objednáním, které se musí udělat dost dopředu.
|
Autor: Venda (22.01.2009)
|
(13.07.2009) kubas:
Opravdu snad nejlepší padáky ,který jsem viděl.100%funkčnost a 100%vzhled.I po několika pádech žádné poškození prostě super,můžu jen doporučit.
(02.03.2011) Heno:
Mal som padáky od Toma Padevíta na Transalpe a musím potvrdiť, že je to naozaj riadna koľajnica :)
(02.06.2011) Alp:
Souhlas. Tomas je dela proste fungujici a prezijou vsechno. Navic je prizpusobi presne tomu ,co chcete, uchyty na svetla, proste cokoliv. Nedelam reklamu, protoze ji nepotrebuje.
(10.01.2012) rozi:
Taky mám nerez Grave. Předloni jsem srazil pravým padákem kance do hlavy asi v 80km. Celý padák se posunul cca o 7 cm do zadu až k rámu. Ohnuly se jen úchyty a vypadla spěra. Po srovnání úchytú vše ok. Kanec mrtev!
(14.03.2015) DMB:
Padáky Grave se osvědčily. Náraz do auta, které jelo prostředkem ostré zatáčky. Pro mě letěl vrtulník, skončil jsem na JIPce a na stole pod kudlou, ovšem motorka zachráněna. Dokonce bych řekl, že díky padákům mám také levou nohu, kterou jsem měl celou dobu schovanou za padákem, když se brousil o auto. Výsledek - lehce odřený nerez a pravá strana po pádu na zem a do pole zlehka posunutá dozadu. Výztuha skrz motorku nic nezničila, bo se jen lehce přizpůsobila pohybu celé pravé strany. Díky Tome, tohle byla opravdu dobrá investice!
|
 SW-Motech
 Docela slušné padáky vyrábí SW-Motech za cenu 3100,- dělají se asi i ve více barvách, ale našel jsem je pouze v černé a bílé.
|
Autor: Venda (11.02.2009)
|
(02.06.2009) Žabák:
Dlouho jsem řešil jaké padáky na RD04. Nakonec jsem koupil SW-Motech. Cena slušná, zdají se kvalitně zpracované a dostatečně tuhé. S montáží na RD04 nebyl problém. Montáž:
Vzadu klasika - za šroub co drží motor, součástí balení je nový delší šroub. Vepředu dole drží přes "U" a destičku na trubku rámu. Nahoře drží přes dvě menší "U" převlečená přes trubičky na rámu, ke kterým je přišroubován chladič a masivní destičku. Zní to zle, ale ani při zlém pádu a případnému posunu padáků do boku se to neposune tak, že by to poškodilo uchycení chladiče-zapře se to o trubku rámu. Časem přidám do svého profilu detailní foto...
(26.12.2009) Luky_CZ:
Při dotahování horních U je potřeba s rozumem. Původní majitel měl zřejmě stejné padáky a ty držáky chladičů jsou zdeformované a naprasklé od necitlivého dotažení. Foto u mě v profilu
(03.02.2012) kuci:
Tyhle padaky maj zrovna na motorkar.net ve vyprodeji za 1800Kc. Prisly mi sice bile misto cernych, ale za ty penize :) Jeste jsem je nenamontoval, ale vypada, ze je to komplet sada i se sroubkama. Tady je link: http://www.motorkar.net/motech-ochranne-prvky-sbl-01-084-10000-b-padaci-ram-zbozi-282005.html
|
 Fehling 7329
 Další řešení tentokrát od výrobce Fehling za 4.250,-
|
Autor: Venda (11.02.2009)
|
(24.02.2009) Hugila:
já osobně sem si pořídil fehlingy, protože jako jediné chrání i kapotáže a i kousek nádrže...a nelituju toho... i když ty trubky mohli být tlustší..ale fungují epesně
(13.01.2012) mitin:
Mám také fehlingy a nikdy bych si je už nekoupil + dobrý vzhled - slabé trubky pájené mosazí, uchycení proti chladičům.cena
(22.09.2012) gnom:
Uchycení u chladičů je dobré při deformaci by to nemělo chladič ohrozit. Osobně mě spíš překvapilo prasknutí trubky vlivem vibrací. Nicméně jako předloha pro výrobu postačí :))
(13.03.2015) mara.k:
Teď při jarní přípravě řeším to samé jak kolegové - prasklý rám u sváru díky pájení. Zavařil se a uvidíme co se kde zas objeví.
|
 Riky Cross
Padací rám od Riky Crossa. Je to riadna koľajnica, avšak stále len kópia Grave! Cena cca 250,-€ (6000,-Kč). K zohnaniu na ruggedroads.co.uk
|
Autor: Heno (02.03.2011)
|
(22.12.2012) Tony:
Tyhle padáky jsem pořídil a pro mě jsou to nejepší padáky, jak co se týče zpracování tak uchycení na moto jaký jsem kdy viděl. Rozhodně to žádná kopie Grave není - nemají vůbec nic společného, zejména přichycení na moto je řešeno diametrálně odlišně a dle mého názoru mnohem lépe (přímo za rám přes pořádný kusy ocele, žádné přes šrouby co drží šusplech apod.). Bližší info zde: http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_7024/Africa-Twin---Rugged-Roads-Crashbars---XRV750-RD07_RD07A.html?sessid=bHFF8CU08Ox90kSOsRbBuYXFiEFVg6M6RrnA3WyvYOLvjcuoyMxAK7dH01Hpcpo8&shop_param=cid%3D31%26aid%3D7024%26
(12.05.2013) zdeněk x:
Podle těhle jsem si je vyrobil z tenkostěnné trubky(furt je to jen deformeční zona). Uchyceni je nejlepší ze všech co jsem viděl. Fungují skvěle noha nezůstává pod moto, řídítka se nezarejou moc do země, líp se zvedne i se za ně pěkně tahá:-)
|
|

|