Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN




  AfricaTwin TechBox - otevřená databáze zkušeností
:: Úvod ::
  • TechBox TV
  •    AfricaTwin Future Classic
       10 Years of AfricaTwin
       XRV 650 AfricaTwin
  • Hledání v katalogu Honda
  •    Katalog originálních dílů vč. CENY
  • Motor
  •    Palivové čerpadlo
       Olej
       Vzduchový filtr
       Svíčky
       Rozvody
       Výfuk
       Ventily
       Karburátory
       Termostat
       Spojka
       Jemne cukani
       otevření výkonu
  • Podvozek
  •    Přední vidle
       Zadní tlumič a přepákování
       Ložiska a simeringy
       Řetězová sada
       Ráfek přední - 21x1,85 36d
  • Obutí
  •    Off-road pneu - zadní
       On-road pneu
       Off-road pneu - přední
       18" zadné koleso
       Duše do pneumatik
       Nákup pneu-sleva 5%
       Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50
  • Elektrika
  •    Regulátor dobíjení
       Varovné blinkry
       Zásuvka 12V
       Přídavné světlomety
       Voltmetr
       Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod.
       Spínací skříňka
       Žárovka do předeního světlometu
       Rotor alternátoru
       Tripmaster
       Startování po odstávce
       Baterie
       Jemné cukaní
       Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04
  • Doplňky
  •    Bagster
       Zabezpečení motocyklu
       Vyhřívané hefty
       Turisticé plexi
       Nástavce pod řidítka
       Chrániče páček
       Padací rám
       Kryt řetězu
       Mřížka plexi světlometů
       Zrcátka
       Polepy a samolepky
       Centrální stojan
       Kryt chladiče
       Stupačky
       Rozšíření zrcátek
       Kontrola tlaku pneu
       Rozšíření páky zadní brzdy
       Rozšíření bočního stojanu
       Riadidlá a řídítka
  • Výbava pro cestování
  •    Kufry
       GPS
       Držák bočních kufrů
       Radiostanice
       Sedlo
       Jídlo
       Kapsičky na padacie rámy
       Držák láhve na kufr
  • Databáze samotná
  •    Připomínky k projektu
  • Brzdový systém
  •    Brzdové destičky
       Brzdové kotouče
       Brzdové hadice
  • Download
  •    Manuály
       Vychytávky
  • Výbava pro jezdce
  •    Boty
       Bundy
       Kalhoty
       Rukavice
       Helmy
       Chrániče
       Funkční prádlo
  • Kapotaze
  •    Alternativni kapotaze Boano
       Sváření plastů
  • Signalizacia rezervy benzinu
  •    Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993
    Kategorie: Doplňky
    Padací rám
    Zkrátka stojánek, když afu neudržíme v rukách..

    Givi TN 362
    27%
    MOTAD
    10%
    Grave.cz
    20%
    SW-Motech
    23%
    Fehling 7329
    17%
    Riky Cross
    3%
    Graf vyjadřuje 30 hodnocení.

    Autor: tredo (19.01.2009)  
    Další zkušenosti a komentáře:
    (03.03.2009) vilemx:
    Vy, kteří máte padáky uchycené k držáku chladiče jedním šroubkem M6, tak raději tento úchyt předělejte a kotvěte padák jinam. Stačí opravdu málo, šroubek se zlomí a máte díru v chladiči :((
    (04.08.2009) Alp:
    Naprosto souhlasim, male mjsem prisel o chladic, kdyz jsem mel puvodni Hepco padaky. Od Padevita sice drahe, ale fungujici, u me prezily uz 2 bouracky. Tu posledni (80m slide po asfaltu) ne, ale zachranili celou Afu. Zesilene s rozperou mezi valci.
    (24.05.2011) Palič:
    Padáky mám uchycené na kusu navařené pásoviny vpředu na rámu. Přežilo to asi 70m broušení po asfaltu. Motorka v pohodě, prodřené padáky jsem nahradil novými nerezovými dělanými na míru - firma Kuboj Šternberk. Jsou super, asi i pevnější, ale nechtěl bych je tak tvrdě testovat
    Givi TN 362
    ...maximální spokojenost a funkčnost padáků Givi

    Autor: Sally (18.01.2009)  
    (22.12.2013) zin:
    mám je a nejraději bych je vyměnil, v malé rychlosti na hlíně jsem položil AT a ohnul se až k plastům NIC MOC!
    MOTAD
    Já mám padací rám MOTAD nerezový po původním majiteli. Když afu neudržím, opře se o něj a nedojde k poškození. Myslím si, že rám skvěle plní svůj účel a navíc dobře vypadá. Ovšem větší karambol jsem ještě nezažil... / naštěstí

    Autor: tredo (22.03.2009)  
    Grave.cz
    Jedním z nejlepších řešení je padací rám od české firmy GRAVE Tomáše Padevíta. Pokud chcete, aby padáky něco vydrželi a nemuseli jste se bát, že třeba i díky padákům bude z malého pádu vetší škoda než kdyby tam nebyli určitě doporučuji tyto. Navíc mají jako skoro jediné padáky rozpěru, která zaručuje rozložení síly z pádu a nemájí " lepené " sváry. Více informací vč. cen na www.grave.cz jediný problém je s objednáním, které se musí udělat dost dopředu.

    Autor: Venda (22.01.2009)  
    (13.07.2009) kubas:
    Opravdu snad nejlepší padáky ,který jsem viděl.100%funkčnost a 100%vzhled.I po několika pádech žádné poškození prostě super,můžu jen doporučit.
    (02.03.2011) Heno:
    Mal som padáky od Toma Padevíta na Transalpe a musím potvrdiť, že je to naozaj riadna koľajnica :)
    (02.06.2011) Alp:
    Souhlas. Tomas je dela proste fungujici a prezijou vsechno. Navic je prizpusobi presne tomu ,co chcete, uchyty na svetla, proste cokoliv. Nedelam reklamu, protoze ji nepotrebuje.
    (10.01.2012) rozi:
    Taky mám nerez Grave. Předloni jsem srazil pravým padákem kance do hlavy asi v 80km. Celý padák se posunul cca o 7 cm do zadu až k rámu. Ohnuly se jen úchyty a vypadla spěra. Po srovnání úchytú vše ok. Kanec mrtev!
    (14.03.2015) DMB:
    Padáky Grave se osvědčily. Náraz do auta, které jelo prostředkem ostré zatáčky. Pro mě letěl vrtulník, skončil jsem na JIPce a na stole pod kudlou, ovšem motorka zachráněna. Dokonce bych řekl, že díky padákům mám také levou nohu, kterou jsem měl celou dobu schovanou za padákem, když se brousil o auto. Výsledek - lehce odřený nerez a pravá strana po pádu na zem a do pole zlehka posunutá dozadu. Výztuha skrz motorku nic nezničila, bo se jen lehce přizpůsobila pohybu celé pravé strany. Díky Tome, tohle byla opravdu dobrá investice!
    SW-Motech
    Docela slušné padáky vyrábí SW-Motech za cenu 3100,- dělají se asi i ve více barvách, ale našel jsem je pouze v černé a bílé.

    Autor: Venda (11.02.2009)  
    (02.06.2009) Žabák:
    Dlouho jsem řešil jaké padáky na RD04. Nakonec jsem koupil SW-Motech. Cena slušná, zdají se kvalitně zpracované a dostatečně tuhé. S montáží na RD04 nebyl problém.
    Montáž:

    Vzadu klasika - za šroub co drží motor, součástí balení je nový delší šroub. Vepředu dole drží přes "U" a destičku na trubku rámu. Nahoře drží přes dvě menší "U" převlečená přes trubičky na rámu, ke kterým je přišroubován chladič a masivní destičku. Zní to zle, ale ani při zlém pádu a případnému posunu padáků do boku se to neposune tak, že by to poškodilo uchycení chladiče-zapře se to o trubku rámu. Časem přidám do svého profilu detailní foto...
    (26.12.2009) Luky_CZ:
    Při dotahování horních U je potřeba s rozumem. Původní majitel měl zřejmě stejné padáky a ty držáky chladičů jsou zdeformované a naprasklé od necitlivého dotažení. Foto u mě v profilu
    (03.02.2012) kuci:
    Tyhle padaky maj zrovna na motorkar.net ve vyprodeji za 1800Kc. Prisly mi sice bile misto cernych, ale za ty penize :) Jeste jsem je nenamontoval, ale vypada, ze je to komplet sada i se sroubkama.
    Tady je link: http://www.motorkar.net/motech-ochranne-prvky-sbl-01-084-10000-b-padaci-ram-zbozi-282005.html
    Fehling 7329
    Další řešení tentokrát od výrobce Fehling za 4.250,-

    Autor: Venda (11.02.2009)  
    (24.02.2009) Hugila:
    já osobně sem si pořídil fehlingy, protože jako jediné chrání i kapotáže a i kousek nádrže...a nelituju toho... i když ty trubky mohli být tlustší..ale fungují epesně
    (13.01.2012) mitin:
    Mám také fehlingy a nikdy bych si je už nekoupil
    + dobrý vzhled
    - slabé trubky pájené mosazí, uchycení proti chladičům.cena
    (22.09.2012) gnom:
    Uchycení u chladičů je dobré při deformaci by to nemělo chladič ohrozit. Osobně mě spíš překvapilo prasknutí trubky vlivem vibrací. Nicméně jako předloha pro výrobu postačí :))
    (13.03.2015) mara.k:
    Teď při jarní přípravě řeším to samé jak kolegové - prasklý rám u sváru díky pájení. Zavařil se a uvidíme co se kde zas objeví.
    Riky Cross
    Padací rám od Riky Crossa. Je to riadna koľajnica, avšak stále len kópia Grave!
    Cena cca 250,-€ (6000,-Kč).
    K zohnaniu na ruggedroads.co.uk

    Autor: Heno (02.03.2011)  
    (22.12.2012) Tony:
    Tyhle padáky jsem pořídil a pro mě jsou to nejepší padáky, jak co se týče zpracování tak uchycení na moto jaký jsem kdy viděl. Rozhodně to žádná kopie Grave není - nemají vůbec nic společného, zejména přichycení na moto je řešeno diametrálně odlišně a dle mého názoru mnohem lépe (přímo za rám přes pořádný kusy ocele, žádné přes šrouby co drží šusplech apod.). Bližší info zde:
    http://www.ruggedroads.co.uk/shop/article_7024/Africa-Twin---Rugged-Roads-Crashbars---XRV750-RD07_RD07A.html?sessid=bHFF8CU08Ox90kSOsRbBuYXFiEFVg6M6RrnA3WyvYOLvjcuoyMxAK7dH01Hpcpo8&shop_param=cid%3D31%26aid%3D7024%26
    (12.05.2013) zdeněk x:
    Podle těhle jsem si je vyrobil z tenkostěnné trubky(furt je to jen deformeční zona). Uchyceni je nejlepší ze všech co jsem viděl. Fungují skvěle noha nezůstává pod moto, řídítka se nezarejou moc do země, líp se zvedne i se za ně pěkně tahá:-)

    4,496