Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN




  AfricaTwin TechBox - otevřená databáze zkušeností
:: Úvod ::
  • TechBox TV
  •    AfricaTwin Future Classic
       10 Years of AfricaTwin
       XRV 650 AfricaTwin
  • Hledání v katalogu Honda
  •    Katalog originálních dílů vč. CENY
  • Motor
  •    Palivové čerpadlo
       Olej
       Vzduchový filtr
       Svíčky
       Rozvody
       Výfuk
       Ventily
       Karburátory
       Termostat
       Spojka
       Jemne cukani
       otevření výkonu
  • Podvozek
  •    Přední vidle
       Zadní tlumič a přepákování
       Ložiska a simeringy
       Řetězová sada
       Ráfek přední - 21x1,85 36d
  • Obutí
  •    Off-road pneu - zadní
       On-road pneu
       Off-road pneu - přední
       18" zadné koleso
       Duše do pneumatik
       Nákup pneu-sleva 5%
       Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50
  • Elektrika
  •    Regulátor dobíjení
       Varovné blinkry
       Zásuvka 12V
       Přídavné světlomety
       Voltmetr
       Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod.
       Spínací skříňka
       Žárovka do předeního světlometu
       Rotor alternátoru
       Tripmaster
       Startování po odstávce
       Baterie
       Jemné cukaní
       Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04
  • Doplňky
  •    Bagster
       Zabezpečení motocyklu
       Vyhřívané hefty
       Turisticé plexi
       Nástavce pod řidítka
       Chrániče páček
       Padací rám
       Kryt řetězu
       Mřížka plexi světlometů
       Zrcátka
       Polepy a samolepky
       Centrální stojan
       Kryt chladiče
       Stupačky
       Rozšíření zrcátek
       Kontrola tlaku pneu
       Rozšíření páky zadní brzdy
       Rozšíření bočního stojanu
       Riadidlá a řídítka
  • Výbava pro cestování
  •    Kufry
       GPS
       Držák bočních kufrů
       Radiostanice
       Sedlo
       Jídlo
       Kapsičky na padacie rámy
       Držák láhve na kufr
  • Databáze samotná
  •    Připomínky k projektu
  • Brzdový systém
  •    Brzdové destičky
       Brzdové kotouče
       Brzdové hadice
  • Download
  •    Manuály
       Vychytávky
  • Výbava pro jezdce
  •    Boty
       Bundy
       Kalhoty
       Rukavice
       Helmy
       Chrániče
       Funkční prádlo
  • Kapotaze
  •    Alternativni kapotaze Boano
       Sváření plastů
  • Signalizacia rezervy benzinu
  •    Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993
    Kategorie: Motor
    otevření výkonu
    dobrý den mám dotaz ohledně otevření výkonu z 25kw na plný výkon co je odlišné od standartního provedení a má li význam do toho jít děkuji za info

    Autor: endurák (28.10.2017)  
    Další zkušenosti a komentáře:
    (30.10.2017) vilemx:
    Jsou dvě možnosti škrcení:
    1) dodatečné, např. sadou Alphatechnik
    https://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=0&products_id=6628&categories_id=6&inc_subcat=1&show_cats=1&keyword=%2A&k_hersteller=Honda&k_modell=XRV750%20Africa%20Twin&k_typ=RD07&search_in_description=0&
    Co všechno je jinak, nevím, alep odle seznamu dílu přestavbové sady ti to asi řekne výrobce.

    2) originální škrcení při výrobě mětorky na 25 kW:
    - sundej airbox, dej plný plyn a nadzdvihni šoupátko,
    - pokud uvidíš obrovskou díru až do hlavy motoru, tak už někdo motorku odškrtil na plný výkon,
    - když ale uvidíš černou přepážku s otvorem cca 2 - 3 cm, tak je motorka stále zavřená,
    - vyndej karburátory, vyndej obě gumové příruby mezi karburátory a hlavou,
    - z přírub vyloupni restriktory a ostré hrany zabruš do kulata, aby mohla směs lépe proudit. Nebo kup nové neškrcené restriktory. Dej si pozor, jsou tři varianty - seškrcené na 25 kW s malou dírou v přepážce, 37 kW má otvor v přepážce o trochu větší, oproti tomu příruba pro 44 kW nemá vůbec žádnou přepážku.

    Ještě je množné, že by bylo něco v karburátorech. Ale mám za to, že 25 kw a 44 kW se liší opravdu jen ve vložením restrikrtorů do sání.
    Nejsou zaznamenány žádné varianty řešení problematiky

    1,203