(30.10.2017) vilemx:
Jsou dvě možnosti škrcení: 1) dodatečné, např. sadou Alphatechnik https://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=0&products_id=6628&categories_id=6&inc_subcat=1&show_cats=1&keyword=%2A&k_hersteller=Honda&k_modell=XRV750%20Africa%20Twin&k_typ=RD07&search_in_description=0& Co všechno je jinak, nevím, alep odle seznamu dílu přestavbové sady ti to asi řekne výrobce.
2) originální škrcení při výrobě mětorky na 25 kW: - sundej airbox, dej plný plyn a nadzdvihni šoupátko, - pokud uvidíš obrovskou díru až do hlavy motoru, tak už někdo motorku odškrtil na plný výkon, - když ale uvidíš černou přepážku s otvorem cca 2 - 3 cm, tak je motorka stále zavřená, - vyndej karburátory, vyndej obě gumové příruby mezi karburátory a hlavou, - z přírub vyloupni restriktory a ostré hrany zabruš do kulata, aby mohla směs lépe proudit. Nebo kup nové neškrcené restriktory. Dej si pozor, jsou tři varianty - seškrcené na 25 kW s malou dírou v přepážce, 37 kW má otvor v přepážce o trochu větší, oproti tomu příruba pro 44 kW nemá vůbec žádnou přepážku.
Ještě je množné, že by bylo něco v karburátorech. Ale mám za to, že 25 kw a 44 kW se liší opravdu jen ve vložením restrikrtorů do sání.
|