Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN




  AfricaTwin TechBox - otevřená databáze zkušeností
:: Úvod ::
  • TechBox TV
  •    AfricaTwin Future Classic
       10 Years of AfricaTwin
       XRV 650 AfricaTwin
  • Hledání v katalogu Honda
  •    Katalog originálních dílů vč. CENY
  • Motor
  •    Palivové čerpadlo
       Olej
       Vzduchový filtr
       Svíčky
       Rozvody
       Výfuk
       Ventily
       Karburátory
       Termostat
       Spojka
       Jemne cukani
       otevření výkonu
  • Podvozek
  •    Přední vidle
       Zadní tlumič a přepákování
       Ložiska a simeringy
       Řetězová sada
       Ráfek přední - 21x1,85 36d
  • Obutí
  •    Off-road pneu - zadní
       On-road pneu
       Off-road pneu - přední
       18" zadné koleso
       Duše do pneumatik
       Nákup pneu-sleva 5%
       Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50
  • Elektrika
  •    Regulátor dobíjení
       Varovné blinkry
       Zásuvka 12V
       Přídavné světlomety
       Voltmetr
       Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod.
       Spínací skříňka
       Žárovka do předeního světlometu
       Rotor alternátoru
       Tripmaster
       Startování po odstávce
       Baterie
       Jemné cukaní
       Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04
  • Doplňky
  •    Bagster
       Zabezpečení motocyklu
       Vyhřívané hefty
       Turisticé plexi
       Nástavce pod řidítka
       Chrániče páček
       Padací rám
       Kryt řetězu
       Mřížka plexi světlometů
       Zrcátka
       Polepy a samolepky
       Centrální stojan
       Kryt chladiče
       Stupačky
       Rozšíření zrcátek
       Kontrola tlaku pneu
       Rozšíření páky zadní brzdy
       Rozšíření bočního stojanu
       Riadidlá a řídítka
  • Výbava pro cestování
  •    Kufry
       GPS
       Držák bočních kufrů
       Radiostanice
       Sedlo
       Jídlo
       Kapsičky na padacie rámy
       Držák láhve na kufr
  • Databáze samotná
  •    Připomínky k projektu
  • Brzdový systém
  •    Brzdové destičky
       Brzdové kotouče
       Brzdové hadice
  • Download
  •    Manuály
       Vychytávky
  • Výbava pro jezdce
  •    Boty
       Bundy
       Kalhoty
       Rukavice
       Helmy
       Chrániče
       Funkční prádlo
  • Kapotaze
  •    Alternativni kapotaze Boano
       Sváření plastů
  • Signalizacia rezervy benzinu
  •    Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993
    Kategorie: Brzdový systém
    Brzdové kotouče

    LUCAS
    17%
    Moto Zloch
    50%
    GOLDFREN
    8%
    NG
    25%
    Graf vyjadřuje 12 hodnocení.

    Autor: Sally (24.12.2008)  
    Další zkušenosti a komentáře:
    (01.06.2009) vilemx:
    Malá anketa:
    Z jakého důvodu a při kolika km jste byli nuceni měnit kotouče?
    Ptám se protože, neboť na motorce mám najeto skoro 200 tisíc km. Přední kotouče jsou už na limitu, přesto tam ještě chvilku můžou zůstat. Zadní je v pohodě. Od 60tis km, kdy jsem motorku koupil, tam dávám destičky Nissin NS.
    (02.06.2009) poli:
    Menil jsem zadni pri cca 70tis km. Puvodni kotouc asi dostal nejakou ranu a udelala se na nem neco jako osmicka, takze drel v jednom miste o desticky. Predni zatim vypadaji OK.
    (27.09.2009) Loosek:
    Mam vydreny zadni kotouc uz od koupe motorky...tj. 30 tkm +- realnych. Zrejme predchozi majitel jezdil nejaky cas bez desek. Motku jsem koupil vzadu s deskama Goldfren. Najel jsem na ne 35 tkm. Kotouc konci. Je hrube poskrabany a na minimu.
    (13.10.2009) jena:
    Kotouče mám původní (najeto 55 620 km) a materiálu je ještě dost.
    Chtěl jsem jen vložit aktuální cenu kotoučů od p.Zlocha.
    Kotouč přední
    Kód: K-MTZ170F (klasický desing)
    Cena: 1940,- Kč vč. DPH
    Kód: K-MTZ170FW (zubatý desing)
    Cena: 2040,- Kč vč. DPH
    Rozměry: vnější průměr 276mm / vnitřní průměr 144 / 4díry

    Kotouč zadní
    Kód: K-MTZ171R (klasický design)
    Cena: 1732,- Kč vč. DPH
    Kód: K-MTZ171RW (zubatý design)
    Cena: 1832,- Kč vč. DPH
    Rozměry: vnější průměr 256mm / vnitřní průměr 144 / 4díry

    Destičky brzdové (přední i zadní => jednotná cena)
    Značka MTZ = Cena: 349,- Kč vč. DPH
    Značka DP-Brakes = Cena: 549,- Kč vč. DPH

    SLEVY:
    - kotouč + destičky => -7% z výše uvedených cen
    - 2 kotouče + 2 destičky => -11% z výše uvedených cen
    (10.11.2010) Sniper:
    POZOR!!!
    Udělal jsme zásadní chybu, chtěl jsem kotouče demontovat za účelem přerovnání plochy a při zpětné montáži na kolo házely jak prase ( 0,6 mm ) Povrch přerovnán nebyl a pozice jsem měl poznačené. Došel jsem k závěru, že teplem namáhané kotouče mají v sobě obrovské vnitřní pnutí a po uvolnění čtyřech imbusů se zkroutí. Tento nešvár mi nepřímo potvrdil i kolega, kterému se to nevědomky stalo taky. Jaké máte zkušenosti vy? Mi se podařily vyrovnat s házivostí na 0,05mm ale i tak to nepříjemně kopalo, během 8 tis km si sedly. Na jaře je měním za nové.
    (13.12.2011) mara.k:
    čau, chci se zeptat na zkušenosti s brzdami od Bremba (kotouče a destičky), případně poradit jakou sestavu vybrat.
    (16.12.2011) ace:
    Mě taky lehce kopaly přední kotouče, pak jsem sehnal tvrdé brzd. desky a koutouče se srovnaly. Přešel jsem zase na měkké, protože kotouč ubýval doslova před očima. Od té doby mám klid.
    (17.12.2011) Petr_AT:
    Můžeš zde prosím napsat o jaké kotouče a destičky se jedná ????
    (18.12.2011) mara.k:
    destičky asi tyhle
    http://www.brzdy-brembo.cz/brzdove-desticky/off-road-sd/07ka17sd/
    kotouče
    http://www.brzdy-brembo.cz/brzdove-kotouce/brembo-oro/68b407c7/
    (04.08.2012) Loosek:
    85 tisic. Predni kotouce na minimu. Desky nissin.
    Kotouce jsou uz trosku krivy, takze pri brzdeni maji promenlivy ucinek, tak jak se kolo otaci.
    LUCAS
    Tuto zimu som ich objednával pre kamoša. Skúsenosti dodám časom, ale myslim že tento výrobca už má svoju povesť vybudovanú, tak predpokladám že to bude bez problémové riešenie.

    http://www.motorradteile-hamburg.de/

    Autor: bacaono (23.01.2009)  
    (02.09.2009) bacaono:
    Takze prve skusenosti su tu: Ku kotucom boli kupene aj platnicky tej istej znacky. Brzdia uplne v pohode, nepiskaju, takze predpoklady sa potvrdili.
    Moto Zloch
    Nabídka 11/2008

    Materiál: Nerez

    Kotouč přední
    Kód: K-MTZ170F
    Cena: 2040,- Kč vč. DPH
    Dodací termín: skladem

    Kotouč zadní
    Kód: K-MTZ171R
    Cena: 1732,- Kč vč. DPH
    Dodací termín: skladem

    Destičky brzdové (přední i zadní => jednotná cena)
    Cena: 330,- Kč vč. DPH

    SLEVY:
    - kotouč + destičky => -7% z výše uvedených cen
    - 2 kotouče + 2 destičky => -11% z výše uvedených cen

    Petr Lukeš
    MOTOZLOCH, Písecká 1334, Strakonice

    Autor: Loosek (07.10.2009)  
    (13.10.2011) Frankie:
    Bacha na Zlocha, kotouče poškozený, zaslaný jiný destičky, neochota při reklamaci, prostě zmrdi.
    (01.03.2012) Loosek:
    Zadní kotouč ok. Najeto zatím 20tkm. Vše v pořádku.
    GOLDFREN
    Osadil jsem kotouče na předek-GOLDFREN 1181 F -2450 Kč/ks.Vypadají jako originál a zatím spokojenost.Objednával jsem přímo u výrobce kde byla nejnižší cena.Rychlé jednání,druhý den bylo namontováno.Našel jsem ty samé i jinde,ale podstatně dražší.

    www.goldfren.cz

    Autor: Leviathan-XRV (06.02.2009)  
    (31.05.2009) Méťa:
    Též jsem osadil kotouče GOLDFREN, rychlé jednání přímo u výrobce,super cena, zatím max.spokojenost.
    (05.01.2011) czago:
    Cena kotoučů 1170F je u výrobce 2940,- Kč/ks s DPH.
    (30.10.2012) zbyněkk:
    Ahojte, malokdy se me stane ze bych nekoho v poslednich letech pochvalil ale stava se to!
    Koupil jsem predni kotouce od firmy Godfren, po ujeti zhruba 1000km jsem uznal ze je nekde chyba tak jsem zajel primo k vyrobci. Po chvilce cekani (bo jsem prijel necekan a nezvan) se me ujala primo majitelka a tady musim zacit chvalit prijemny a profesionalni pristup! Kotouce me byly bez okolku s omluvou vymeneny, samozrejme i s deskama protoze ty sve nove nisiny jsem znicil. TAK TIMTO FIRMU CHVALIM A DALSI KOTOUCE A DESKY UZ JEN OD NICH ! PROTOZE TAKOVE FIRMY UZ U NAS SNAD ANI NEJSOU !
    (19.11.2012) loosek:
    Poptaval jsem je. Bohuzel po 2 urgencich neprisla pisemna nabidka. 3000Kč/ks je material ocel. Nerez je za cenu pres 4 tisice/ks. Vrtani se neprekryva, coz neni na zavadu pri onroad provozu.
    NG
    Brzdové kotouče NG
    NG je výrobce kvalitních brzdových pevných i plovoucích kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a jízdní kola.
    Kotouče jsou montovány v prvovýrobě světových značek.
    Zakopeny v Elitu kat. č. MO 520-607
    Doporučená cena 2600 Kč

    Autor: Petr_AT (27.03.2011)  
    (13.10.2011) Petr_AT:
    Po ujetí cca 1000km jsem začal cejtil při brždění lechké chvění . Nyní po 5000km jsou totálně křivý !! Kde jinde může být chyba než v nekvalitních kotoučích ???
    (13.10.2011) Frankie:
    Jestli jsi při výměně kotoučů neměnil gumičky v brzdičích hledal bych chybu tam. Gumičky v brzdičích vydržej zhruba to co kotouče, pak se trhaj a pístky vysej a nevracej se, dochází k trvalému přibržďování a nadměrnému přehřívání, pak stačí postříkat vodou z louže a je zkrouceno
    (22.07.2012) Petr_AT:
    Tak opravdu při kompletním rozebrání brzdče jsem zjistil že jsou pístky přidřené !!! Následná repase za pomoci opravné sady vše vyřešila :-) teď mají brzdy úplně jiný náběh a brzdný účinek !!! Prohlašuji že kotouče NG jsou kvalitní a jsem maximálně spokojen -Chyba byla jinde !!!
    Zakázková výroba

    Zakázková výroba podle originálu.
    Možnost s drážkou nebo bez. Povrchová úprava pozink (bílý nebo žlutý), nebo bez.
    Přenechám použitý pár (prototyp), 3.9 mm za symbolickou cenu, řekněme 500 za oba. Nutno použít s tvrdejma deskama. Předpokládaná životnost 10-15tkm?
    Vlastnosti: ok, rovné, ale použit nevhodný abrazivní materiál. Originál desky rychle mizí, musí se použít tvrdší směs.

    Autor: loosek (04.06.2013)  

    8