:: Úvod :: |
TechBox TV |
AfricaTwin Future Classic |
10 Years of AfricaTwin |
XRV 650 AfricaTwin |
Hledání v katalogu Honda |
Katalog originálních dílů vč. CENY |
Motor |
Palivové čerpadlo |
Olej |
Vzduchový filtr |
Svíčky |
Rozvody |
Výfuk |
Ventily |
Karburátory |
Termostat |
Spojka |
Jemne cukani |
otevření výkonu |
Podvozek |
Přední vidle |
Zadní tlumič a přepákování |
Ložiska a simeringy |
Řetězová sada |
Ráfek přední - 21x1,85 36d |
Obutí |
Off-road pneu - zadní |
On-road pneu |
Off-road pneu - přední |
18" zadné koleso |
Duše do pneumatik |
Nákup pneu-sleva 5% |
Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50 |
Elektrika |
Regulátor dobíjení |
Varovné blinkry |
Zásuvka 12V |
Přídavné světlomety |
Voltmetr |
Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod. |
Spínací skříňka |
Žárovka do předeního světlometu |
Rotor alternátoru |
Tripmaster |
Startování po odstávce |
Baterie |
Jemné cukaní |
Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04 |
Doplňky |
Bagster |
Zabezpečení motocyklu |
Vyhřívané hefty |
Turisticé plexi |
Nástavce pod řidítka |
Chrániče páček |
Padací rám |
Kryt řetězu |
Mřížka plexi světlometů |
Zrcátka |
Polepy a samolepky |
Centrální stojan |
Kryt chladiče |
Stupačky |
Rozšíření zrcátek |
Kontrola tlaku pneu |
Rozšíření páky zadní brzdy |
Rozšíření bočního stojanu |
Riadidlá a řídítka |
Výbava pro cestování |
Kufry |
GPS |
Držák bočních kufrů |
Radiostanice |
Sedlo |
Jídlo |
Kapsičky na padacie rámy |
Držák láhve na kufr |
Databáze samotná |
Připomínky k projektu |
Brzdový systém |
Brzdové destičky |
Brzdové kotouče |
Brzdové hadice |
Download |
Manuály |
Vychytávky |
Výbava pro jezdce |
Boty |
Bundy |
Kalhoty |
Rukavice |
Helmy |
Chrániče |
Funkční prádlo |
Kapotaze |
Alternativni kapotaze Boano |
Sváření plastů |
Signalizacia rezervy benzinu |
Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993 |
|
Kategorie: Brzdový systém |
Brzdové kotouče

|
Graf vyjadřuje 12 hodnocení.
| Autor: Sally (24.12.2008)
|
Další zkušenosti a komentáře:
|
(01.06.2009) vilemx:
Malá anketa: Z jakého důvodu a při kolika km jste byli nuceni měnit kotouče? Ptám se protože, neboť na motorce mám najeto skoro 200 tisíc km. Přední kotouče jsou už na limitu, přesto tam ještě chvilku můžou zůstat. Zadní je v pohodě. Od 60tis km, kdy jsem motorku koupil, tam dávám destičky Nissin NS.
|
(02.06.2009) poli:
Menil jsem zadni pri cca 70tis km. Puvodni kotouc asi dostal nejakou ranu a udelala se na nem neco jako osmicka, takze drel v jednom miste o desticky. Predni zatim vypadaji OK.
|
(27.09.2009) Loosek:
Mam vydreny zadni kotouc uz od koupe motorky...tj. 30 tkm +- realnych. Zrejme predchozi majitel jezdil nejaky cas bez desek. Motku jsem koupil vzadu s deskama Goldfren. Najel jsem na ne 35 tkm. Kotouc konci. Je hrube poskrabany a na minimu.
|
(13.10.2009) jena:
Kotouče mám původní (najeto 55 620 km) a materiálu je ještě dost. Chtěl jsem jen vložit aktuální cenu kotoučů od p.Zlocha. Kotouč přední Kód: K-MTZ170F (klasický desing) Cena: 1940,- Kč vč. DPH Kód: K-MTZ170FW (zubatý desing) Cena: 2040,- Kč vč. DPH Rozměry: vnější průměr 276mm / vnitřní průměr 144 / 4díry
Kotouč zadní Kód: K-MTZ171R (klasický design) Cena: 1732,- Kč vč. DPH Kód: K-MTZ171RW (zubatý design) Cena: 1832,- Kč vč. DPH Rozměry: vnější průměr 256mm / vnitřní průměr 144 / 4díry
Destičky brzdové (přední i zadní => jednotná cena) Značka MTZ = Cena: 349,- Kč vč. DPH Značka DP-Brakes = Cena: 549,- Kč vč. DPH
SLEVY: - kotouč + destičky => -7% z výše uvedených cen - 2 kotouče + 2 destičky => -11% z výše uvedených cen
|
(10.11.2010) Sniper:
POZOR!!! Udělal jsme zásadní chybu, chtěl jsem kotouče demontovat za účelem přerovnání plochy a při zpětné montáži na kolo házely jak prase ( 0,6 mm ) Povrch přerovnán nebyl a pozice jsem měl poznačené. Došel jsem k závěru, že teplem namáhané kotouče mají v sobě obrovské vnitřní pnutí a po uvolnění čtyřech imbusů se zkroutí. Tento nešvár mi nepřímo potvrdil i kolega, kterému se to nevědomky stalo taky. Jaké máte zkušenosti vy? Mi se podařily vyrovnat s házivostí na 0,05mm ale i tak to nepříjemně kopalo, během 8 tis km si sedly. Na jaře je měním za nové.
|
(13.12.2011) mara.k:
čau, chci se zeptat na zkušenosti s brzdami od Bremba (kotouče a destičky), případně poradit jakou sestavu vybrat.
|
(16.12.2011) ace:
Mě taky lehce kopaly přední kotouče, pak jsem sehnal tvrdé brzd. desky a koutouče se srovnaly. Přešel jsem zase na měkké, protože kotouč ubýval doslova před očima. Od té doby mám klid.
|
(17.12.2011) Petr_AT:
Můžeš zde prosím napsat o jaké kotouče a destičky se jedná ????
|
(18.12.2011) mara.k:
destičky asi tyhle http://www.brzdy-brembo.cz/brzdove-desticky/off-road-sd/07ka17sd/ kotouče http://www.brzdy-brembo.cz/brzdove-kotouce/brembo-oro/68b407c7/
|
(04.08.2012) Loosek:
85 tisic. Predni kotouce na minimu. Desky nissin. Kotouce jsou uz trosku krivy, takze pri brzdeni maji promenlivy ucinek, tak jak se kolo otaci.
|
|
 LUCAS
 Tuto zimu som ich objednával pre kamoša. Skúsenosti dodám časom, ale myslim že tento výrobca už má svoju povesť vybudovanú, tak predpokladám že to bude bez problémové riešenie.
http://www.motorradteile-hamburg.de/
|
Autor: bacaono (23.01.2009)
|
(02.09.2009) bacaono:
Takze prve skusenosti su tu: Ku kotucom boli kupene aj platnicky tej istej znacky. Brzdia uplne v pohode, nepiskaju, takze predpoklady sa potvrdili.
|
 Moto Zloch
 Nabídka 11/2008
Materiál: Nerez
Kotouč přední Kód: K-MTZ170F Cena: 2040,- Kč vč. DPH Dodací termín: skladem
Kotouč zadní Kód: K-MTZ171R Cena: 1732,- Kč vč. DPH Dodací termín: skladem
Destičky brzdové (přední i zadní => jednotná cena) Cena: 330,- Kč vč. DPH
SLEVY: - kotouč + destičky => -7% z výše uvedených cen - 2 kotouče + 2 destičky => -11% z výše uvedených cen
Petr Lukeš MOTOZLOCH, Písecká 1334, Strakonice
|
Autor: Loosek (07.10.2009)
|
(13.10.2011) Frankie:
Bacha na Zlocha, kotouče poškozený, zaslaný jiný destičky, neochota při reklamaci, prostě zmrdi.
(01.03.2012) Loosek:
Zadní kotouč ok. Najeto zatím 20tkm. Vše v pořádku.
|
 GOLDFREN
 Osadil jsem kotouče na předek-GOLDFREN 1181 F -2450 Kč/ks.Vypadají jako originál a zatím spokojenost.Objednával jsem přímo u výrobce kde byla nejnižší cena.Rychlé jednání,druhý den bylo namontováno.Našel jsem ty samé i jinde,ale podstatně dražší.
www.goldfren.cz
|
Autor: Leviathan-XRV (06.02.2009)
|
(31.05.2009) Méťa:
Též jsem osadil kotouče GOLDFREN, rychlé jednání přímo u výrobce,super cena, zatím max.spokojenost.
(05.01.2011) czago:
Cena kotoučů 1170F je u výrobce 2940,- Kč/ks s DPH.
(30.10.2012) zbyněkk:
Ahojte, malokdy se me stane ze bych nekoho v poslednich letech pochvalil ale stava se to! Koupil jsem predni kotouce od firmy Godfren, po ujeti zhruba 1000km jsem uznal ze je nekde chyba tak jsem zajel primo k vyrobci. Po chvilce cekani (bo jsem prijel necekan a nezvan) se me ujala primo majitelka a tady musim zacit chvalit prijemny a profesionalni pristup! Kotouce me byly bez okolku s omluvou vymeneny, samozrejme i s deskama protoze ty sve nove nisiny jsem znicil. TAK TIMTO FIRMU CHVALIM A DALSI KOTOUCE A DESKY UZ JEN OD NICH ! PROTOZE TAKOVE FIRMY UZ U NAS SNAD ANI NEJSOU !
(19.11.2012) loosek:
Poptaval jsem je. Bohuzel po 2 urgencich neprisla pisemna nabidka. 3000Kč/ks je material ocel. Nerez je za cenu pres 4 tisice/ks. Vrtani se neprekryva, coz neni na zavadu pri onroad provozu.
|
 NG
 Brzdové kotouče NG NG je výrobce kvalitních brzdových pevných i plovoucích kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a jízdní kola. Kotouče jsou montovány v prvovýrobě světových značek. Zakopeny v Elitu kat. č. MO 520-607 Doporučená cena 2600 Kč
|
Autor: Petr_AT (27.03.2011)
|
(13.10.2011) Petr_AT:
Po ujetí cca 1000km jsem začal cejtil při brždění lechké chvění . Nyní po 5000km jsou totálně křivý !! Kde jinde může být chyba než v nekvalitních kotoučích ???
(13.10.2011) Frankie:
Jestli jsi při výměně kotoučů neměnil gumičky v brzdičích hledal bych chybu tam. Gumičky v brzdičích vydržej zhruba to co kotouče, pak se trhaj a pístky vysej a nevracej se, dochází k trvalému přibržďování a nadměrnému přehřívání, pak stačí postříkat vodou z louže a je zkrouceno
(22.07.2012) Petr_AT:
Tak opravdu při kompletním rozebrání brzdče jsem zjistil že jsou pístky přidřené !!! Následná repase za pomoci opravné sady vše vyřešila :-) teď mají brzdy úplně jiný náběh a brzdný účinek !!! Prohlašuji že kotouče NG jsou kvalitní a jsem maximálně spokojen -Chyba byla jinde !!!
|
 Zakázková výroba
 Zakázková výroba podle originálu. Možnost s drážkou nebo bez. Povrchová úprava pozink (bílý nebo žlutý), nebo bez. Přenechám použitý pár (prototyp), 3.9 mm za symbolickou cenu, řekněme 500 za oba. Nutno použít s tvrdejma deskama. Předpokládaná životnost 10-15tkm? Vlastnosti: ok, rovné, ale použit nevhodný abrazivní materiál. Originál desky rychle mizí, musí se použít tvrdší směs.
|
Autor: loosek (04.06.2013)
|
|
|

|