Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN




  AfricaTwin TechBox - otevřená databáze zkušeností
:: Úvod ::
  • TechBox TV
  •    AfricaTwin Future Classic
       10 Years of AfricaTwin
       XRV 650 AfricaTwin
  • Hledání v katalogu Honda
  •    Katalog originálních dílů vč. CENY
  • Motor
  •    Palivové čerpadlo
       Olej
       Vzduchový filtr
       Svíčky
       Rozvody
       Výfuk
       Ventily
       Karburátory
       Termostat
       Spojka
       Jemne cukani
       otevření výkonu
  • Podvozek
  •    Přední vidle
       Zadní tlumič a přepákování
       Ložiska a simeringy
       Řetězová sada
       Ráfek přední - 21x1,85 36d
  • Obutí
  •    Off-road pneu - zadní
       On-road pneu
       Off-road pneu - přední
       18" zadné koleso
       Duše do pneumatik
       Nákup pneu-sleva 5%
       Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50
  • Elektrika
  •    Regulátor dobíjení
       Varovné blinkry
       Zásuvka 12V
       Přídavné světlomety
       Voltmetr
       Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod.
       Spínací skříňka
       Žárovka do předeního světlometu
       Rotor alternátoru
       Tripmaster
       Startování po odstávce
       Baterie
       Jemné cukaní
       Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04
  • Doplňky
  •    Bagster
       Zabezpečení motocyklu
       Vyhřívané hefty
       Turisticé plexi
       Nástavce pod řidítka
       Chrániče páček
       Padací rám
       Kryt řetězu
       Mřížka plexi světlometů
       Zrcátka
       Polepy a samolepky
       Centrální stojan
       Kryt chladiče
       Stupačky
       Rozšíření zrcátek
       Kontrola tlaku pneu
       Rozšíření páky zadní brzdy
       Rozšíření bočního stojanu
       Riadidlá a řídítka
  • Výbava pro cestování
  •    Kufry
       GPS
       Držák bočních kufrů
       Radiostanice
       Sedlo
       Jídlo
       Kapsičky na padacie rámy
       Držák láhve na kufr
  • Databáze samotná
  •    Připomínky k projektu
  • Brzdový systém
  •    Brzdové destičky
       Brzdové kotouče
       Brzdové hadice
  • Download
  •    Manuály
       Vychytávky
  • Výbava pro jezdce
  •    Boty
       Bundy
       Kalhoty
       Rukavice
       Helmy
       Chrániče
       Funkční prádlo
  • Kapotaze
  •    Alternativni kapotaze Boano
       Sváření plastů
  • Signalizacia rezervy benzinu
  •    Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993
    Kategorie: Motor
    Olej
    Další často diskutované téma - jaký olej do motoru

    Kuttenkeuler 10W50
    4%
    Castrol GPS 10W40
    38%
    Valvoline 10W40
    2%
    Motorex TOP SPEED 10w40
    22%
    Valvoline Durablend
    13%
    Shell Advance
    2%
    MOTUL 5100 Ester
    16%
    Bel Ray EXS 10W50
    2%
    Graf vyjadřuje 45 hodnocení.

    Autor: lukas (10.12.2008)  
    Další zkušenosti a komentáře:
    (24.12.2008) dan:
    Pouzivam od zacatku Castrol GPS 10W40 a jsem spokojen.
    (01.01.2009) šindy:
    Motul 5100 Ester 10W/40 , používám od doby co jsem přešel na 4T a taky bez problémů
    (13.01.2009) D.A.W.E.:
    Já používám repsol 10w40 protože jsem slyšel že repsol a honda patří k sobě jako Bony a Klid :o) a jsem spokojen
    (29.01.2009) Sally:
    http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=moto_4t
    http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko

    Loosek
    (02.03.2009) Pražák:
    Do staršího motoru by jsem se nebál ani Castrolu GPS 20W50 já jsem ho jezdil i na Transalpu a žádný problém a daleko menší úbytek oleje. Trochu motorku šetřit po nastartování a je vše OK
    (14.06.2009) valentino:
    Ja používam a to nie len na AT, ale aj na CRF 450 a GSXR1000 Motul 300V Factory Line 10W-40 a maximálna spokojnosť. Tento olej je špička , lepší olej podľa mňa nie je. A čo ti ochráni motor? Len a len olej. Tak tu nešetrím. Je ale pravda že do starého vybehaného motora to iste nie je to pravé orechové, ale ak máte motor v poriadku je to bomba. Chcem nalietať tiež 200 tisíc kilákov ako Šíma.
    (29.07.2009) Frankie:
    Měl jsem Kawu z 85 roku a teprve s Motorexem Top Speed, přestaly problémy s řezením při větším ohřátí jízdou ve městě, motor stichl a do havárky najel 96oookm bez jediné závady. Motorex jsem začal dávat v 64ooo km a za ty tři roky co jsem nalítal zbytek jsem si jen na Motorexu mlaskal.
    Zkoušel jsem několik značek resp, 4 jiný značky, nebu jmenovat nechci nikoho hanit, ale žádní z nich mojí Kawě tak nepomohla.
    (25.09.2012) 500ohc:
    Overeny mam Motul 5100 ester. V lete davam 10w50(rally a trapenie v teplotach nad 30stupnov) a v zime 10w40
    (07.01.2013) Sally:
    ...pokud není olej určený pro spojku, tak počítej s tím, že ti pak bude asi klouzat
    (29.03.2014) muf-hd:
    Používám ELF 10W40 a nemám jediný problém,dával jsem ho i Fazera 1000,který točí přez11 tis.a spokojenost,dřív jsem jezdil na drahej Motorex a po přechodu na cenově skoro poloviční ELF(sudovej) jsem nepoznal žádný rozdíl-starty,spotřeba oleje,no prostě spokojenost.
    Kuttenkeuler 10W50

    Autor: Sally (24.12.2008)  
    Castrol GPS 10W40

    Autor: Sally (25.12.2008)  
    (27.09.2017) Wáca:
    Jezdim ho ve všem co jsem měl. Jen se uz nejmenuje GPS , ale Power1
    Valvoline 10W40
    Je bezproblémový, je lacný a kvalitný po 8000 km. čistý.

    Autor: peto (30.12.2008)  
    (17.02.2009) oscarwan:
    Valvoline jezdím 12 let a dobrý, kvalita, cena a když se rozdělá motor, tak je vše čisté bez karbonu, zůstávám u něj.
    oscarwan
    (23.01.2013) kolis:
    ..to bych chtěl vidět jak po 8000km vylíváš z motoru čistej olej ;O))
    (23.01.2013) John:
    Jo, pokud je olej po tolika čistej, tak asi na sebe neváže nečistoty z motorového prostoru a tím moc neplní svou funkci :-(
    Motorex TOP SPEED 10w40
    Jelikož je Afa moje 4 velké cestovní enduro po dvou Aprilkách Pegaso 650 a Hondě Transalp do kterých jsem dával jedině MOTOREX TOP SPEED 10w40 mohu jen doporučit, perfektní řazení, tichounký chod motoru, neměřitelný úbytek.
    Jednou, když jsem v Pegasu měnil před dovolenou narychlo olej a nesehnal jsem Motorex, tak jsem tam dal Motul a motor běžel ajo bych tam s olejem dal ještě hrst šroubů a od té doby jedině Motorex - i když ta větší cena ale mám ho vyzkoušenej a funguje.
    Od motorexu ještě používám mazání na řetěz s teflonem a taky dobrý naprostá spokjojenost

    Autor: hasa (31.12.2008)  
    Rock Oil Guardian 10w40
    Funguje a hlavne ho mam za dobrou cenu :)
    Rock Oil Guardian 10w40

    Autor: poli (06.01.2009)  
    Valvoline Durablend
    Používám Valvoline Durablend 10W-40 a maximální spokojenost. Lil jsem ho i do Dominátora a do CB

    Autor: radek NX (28.01.2009)  
    (20.02.2010) majomi:
    mám ho tiež motor čistí všetko v pohode
    Shell Advance
    Shell Advance 10W-40 :-)

    Autor: marena (03.06.2010)  
    Repsol Sintético

    Dá se sehnat pod 200,- za litr, doporučuje ho přímo honda.

    Autor: goalman (28.03.2011)  
    MOTUL 5100 Ester
    Syntetický olej pro čtyřtaktní motory moderních motocyklů, doporučovaný většinou výrobců. Díky esterové aditivaci a přísadám pro společnou převodovku a spojku v olejové lázni jde o optimální řešení. K dostání v provedení 10W30, 10W40, 15W50 a 10W50.
    Specifikace: API SG/SH/SJ/SL, JASO T 903 MA




    Autor: John (29.03.2011)  
    Bel Ray EXS 10W50
    Plnesinteticky olej otestovany v amaterskych rally :)
    www.premoto.sk

    Autor: 500ohc (11.01.2017)  

    4,6