| :: Úvod :: |
| TechBox TV |
| AfricaTwin Future Classic |
| 10 Years of AfricaTwin |
| XRV 650 AfricaTwin |
| Hledání v katalogu Honda |
| Katalog originálních dílů vč. CENY |
| Motor |
| Palivové čerpadlo |
| Olej |
| Vzduchový filtr |
| Svíčky |
| Rozvody |
| Výfuk |
| Ventily |
| Karburátory |
| Termostat |
| Spojka |
| Jemne cukani |
| otevření výkonu |
| Podvozek |
| Přední vidle |
| Zadní tlumič a přepákování |
| Ložiska a simeringy |
| Řetězová sada |
| Ráfek přední - 21x1,85 36d |
| Obutí |
| Off-road pneu - zadní |
| On-road pneu |
| Off-road pneu - přední |
| 18" zadné koleso |
| Duše do pneumatik |
| Nákup pneu-sleva 5% |
| Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50 |
| Elektrika |
| Regulátor dobíjení |
| Varovné blinkry |
| Zásuvka 12V |
| Přídavné světlomety |
| Voltmetr |
| Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod. |
| Spínací skříňka |
| Žárovka do předeního světlometu |
| Rotor alternátoru |
| Tripmaster |
| Startování po odstávce |
| Baterie |
| Jemné cukaní |
| Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04 |
| Doplňky |
| Bagster |
| Zabezpečení motocyklu |
| Vyhřívané hefty |
| Turisticé plexi |
| Nástavce pod řidítka |
| Chrániče páček |
| Padací rám |
| Kryt řetězu |
| Mřížka plexi světlometů |
| Zrcátka |
| Polepy a samolepky |
| Centrální stojan |
| Kryt chladiče |
| Stupačky |
| Rozšíření zrcátek |
| Kontrola tlaku pneu |
| Rozšíření páky zadní brzdy |
| Rozšíření bočního stojanu |
| Riadidlá a řídítka |
| Výbava pro cestování |
| Kufry |
| GPS |
| Držák bočních kufrů |
| Radiostanice |
| Sedlo |
| Jídlo |
| Kapsičky na padacie rámy |
| Držák láhve na kufr |
| Databáze samotná |
| Připomínky k projektu |
| Brzdový systém |
| Brzdové destičky |
| Brzdové kotouče |
| Brzdové hadice |
| Download |
| Manuály |
| Vychytávky |
| Výbava pro jezdce |
| Boty |
| Bundy |
| Kalhoty |
| Rukavice |
| Helmy |
| Chrániče |
| Funkční prádlo |
| Kapotaze |
| Alternativni kapotaze Boano |
| Sváření plastů |
| Signalizacia rezervy benzinu |
| Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993 |
|
| Kategorie: Motor |
|
Olej
 Další často diskutované téma - jaký olej do motoru
|
| Motorex TOP SPEED 10w40 | | 22% |
Graf vyjadřuje 45 hodnocení.
| | Autor: lukas (10.12.2008)
|
Další zkušenosti a komentáře:
| |
(24.12.2008) dan:
Pouzivam od zacatku Castrol GPS 10W40 a jsem spokojen.
|
|
(01.01.2009) šindy:
Motul 5100 Ester 10W/40 , používám od doby co jsem přešel na 4T a taky bez problémů
|
|
(13.01.2009) D.A.W.E.:
Já používám repsol 10w40 protože jsem slyšel že repsol a honda patří k sobě jako Bony a Klid :o) a jsem spokojen
|
|
(29.01.2009) Sally:
http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=moto_4t http://www.oleje.cz/index.php?left=main&page=mot_visko
Loosek
|
|
(02.03.2009) Pražák:
Do staršího motoru by jsem se nebál ani Castrolu GPS 20W50 já jsem ho jezdil i na Transalpu a žádný problém a daleko menší úbytek oleje. Trochu motorku šetřit po nastartování a je vše OK
|
|
(14.06.2009) valentino:
Ja používam a to nie len na AT, ale aj na CRF 450 a GSXR1000 Motul 300V Factory Line 10W-40 a maximálna spokojnosť. Tento olej je špička , lepší olej podľa mňa nie je. A čo ti ochráni motor? Len a len olej. Tak tu nešetrím. Je ale pravda že do starého vybehaného motora to iste nie je to pravé orechové, ale ak máte motor v poriadku je to bomba. Chcem nalietať tiež 200 tisíc kilákov ako Šíma.
|
|
(29.07.2009) Frankie:
Měl jsem Kawu z 85 roku a teprve s Motorexem Top Speed, přestaly problémy s řezením při větším ohřátí jízdou ve městě, motor stichl a do havárky najel 96oookm bez jediné závady. Motorex jsem začal dávat v 64ooo km a za ty tři roky co jsem nalítal zbytek jsem si jen na Motorexu mlaskal. Zkoušel jsem několik značek resp, 4 jiný značky, nebu jmenovat nechci nikoho hanit, ale žádní z nich mojí Kawě tak nepomohla.
|
|
(25.09.2012) 500ohc:
Overeny mam Motul 5100 ester. V lete davam 10w50(rally a trapenie v teplotach nad 30stupnov) a v zime 10w40
|
|
(07.01.2013) Sally:
...pokud není olej určený pro spojku, tak počítej s tím, že ti pak bude asi klouzat
|
|
(29.03.2014) muf-hd:
Používám ELF 10W40 a nemám jediný problém,dával jsem ho i Fazera 1000,který točí přez11 tis.a spokojenost,dřív jsem jezdil na drahej Motorex a po přechodu na cenově skoro poloviční ELF(sudovej) jsem nepoznal žádný rozdíl-starty,spotřeba oleje,no prostě spokojenost.
|
|
 Kuttenkeuler 10W50

|
| Autor: Sally (24.12.2008)
|
|
|
 Castrol GPS 10W40

|
| Autor: Sally (25.12.2008)
|
|
(27.09.2017) Wáca:
Jezdim ho ve všem co jsem měl. Jen se uz nejmenuje GPS , ale Power1
|
 Valvoline 10W40
Je bezproblémový, je lacný a kvalitný po 8000 km. čistý.
|
| Autor: peto (30.12.2008)
|
|
(17.02.2009) oscarwan:
Valvoline jezdím 12 let a dobrý, kvalita, cena a když se rozdělá motor, tak je vše čisté bez karbonu, zůstávám u něj. oscarwan
(23.01.2013) kolis:
..to bych chtěl vidět jak po 8000km vylíváš z motoru čistej olej ;O))
(23.01.2013) John:
Jo, pokud je olej po tolika čistej, tak asi na sebe neváže nečistoty z motorového prostoru a tím moc neplní svou funkci :-(
|
 Motorex TOP SPEED 10w40
 Jelikož je Afa moje 4 velké cestovní enduro po dvou Aprilkách Pegaso 650 a Hondě Transalp do kterých jsem dával jedině MOTOREX TOP SPEED 10w40 mohu jen doporučit, perfektní řazení, tichounký chod motoru, neměřitelný úbytek. Jednou, když jsem v Pegasu měnil před dovolenou narychlo olej a nesehnal jsem Motorex, tak jsem tam dal Motul a motor běžel ajo bych tam s olejem dal ještě hrst šroubů a od té doby jedině Motorex - i když ta větší cena ale mám ho vyzkoušenej a funguje. Od motorexu ještě používám mazání na řetěz s teflonem a taky dobrý naprostá spokjojenost
|
| Autor: hasa (31.12.2008)
|
|
|
 Rock Oil Guardian 10w40
|
| Autor: poli (06.01.2009)
|
|
|
 Valvoline Durablend
 Používám Valvoline Durablend 10W-40 a maximální spokojenost. Lil jsem ho i do Dominátora a do CB
|
| Autor: radek NX (28.01.2009)
|
|
(20.02.2010) majomi:
mám ho tiež motor čistí všetko v pohode
|
 Shell Advance
 Shell Advance 10W-40 :-)
|
| Autor: marena (03.06.2010)
|
|
|
 Repsol Sintético
 Dá se sehnat pod 200,- za litr, doporučuje ho přímo honda.
|
| Autor: goalman (28.03.2011)
|
|
|
 MOTUL 5100 Ester
 Syntetický olej pro čtyřtaktní motory moderních motocyklů, doporučovaný většinou výrobců. Díky esterové aditivaci a přísadám pro společnou převodovku a spojku v olejové lázni jde o optimální řešení. K dostání v provedení 10W30, 10W40, 15W50 a 10W50. Specifikace: API SG/SH/SJ/SL, JASO T 903 MA
|
| Autor: John (29.03.2011)
|
|
|
 Bel Ray EXS 10W50
Plnesinteticky olej otestovany v amaterskych rally :) www.premoto.sk
|
| Autor: 500ohc (11.01.2017)
|
|
|
|

|