Koupena v roce 2003 (34 tkm) jako mírně oklepaná ojetina ze Švýcarska. Předchozí majitel ji položil na levý bok a tak to odnesla světla, kapotáž, plexi a řídítka. Viděl jsem ji rozebranou a následně opravenou a tak jsem do toho šel. Postupně jsem dokoupil vyhřívané rukojeti, padáky, nosiče bočních kufrů a no-name boční kufry a namontoval palubní zásuvku. Loni (2006) jsem si nadělil AL kufry od bighusky.cz Postupně jsem se dostal k opravě konektoru na stykači startéru a taky se odporoučel konektor na regulátoru napětí-většina ví o čem je řeč. Neminula mě ani úprava palivového čerpadla v podobě přídavného relé a vlivem zanedbané údržby jsem měnil náhon tacha spolu s celou převodkou. V současnosti máme najeto 61tkm a při 55 přišla výměna spojkového lanka. Z větších oprav mě potkala snad jen spojka a to vychozené uložení torzních pružin v hliníkovém spojkovém koši. Opravu jsem řešil svépomocí - vybroušení uložení, nově navinuté delší pružiny a nové snýtování celého koše. Výsledek-tichý chod a zatím i spokojenost. Mažu REPSOLem a sání zajišťuje K&N (v kombinaci s převodem 16/45 se spotřeba snížila o cca. 8 dcl.) Projeli jsme spolu naši krásnou republiku, SK, PL, Skandinávii a Pobaltí a až na příliš tvrdé sedlo bylo vše O.K. Letos (2007) přijde pauza v podobě potomka, ale věřím, že nebude trvat příliš dlouho... Prodána 15.12.2007!