Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN





http://www.africatwin.cz/?show=94












Koupena v roce 2003 (34 tkm) jako mírně oklepaná ojetina ze Švýcarska.
Předchozí majitel ji položil na levý bok a tak to odnesla světla, kapotáž, plexi a řídítka.
Viděl jsem ji rozebranou a následně opravenou a tak jsem do toho šel.
Postupně jsem dokoupil vyhřívané rukojeti, padáky, nosiče bočních kufrů a no-name boční kufry a namontoval palubní zásuvku.
Loni (2006) jsem si nadělil AL kufry od bighusky.cz
Postupně jsem se dostal k opravě konektoru na stykači startéru a taky se odporoučel konektor na regulátoru napětí-většina ví o čem je řeč.
Neminula mě ani úprava palivového čerpadla v podobě přídavného relé a vlivem zanedbané údržby jsem měnil náhon tacha spolu s celou převodkou.
V současnosti máme najeto 61tkm a při 55 přišla výměna spojkového lanka.
Z větších oprav mě potkala snad jen spojka a to vychozené uložení torzních pružin v hliníkovém spojkovém koši. Opravu jsem řešil svépomocí - vybroušení uložení, nově navinuté delší pružiny a nové snýtování celého koše. Výsledek-tichý chod a zatím i spokojenost.
Mažu REPSOLem a sání zajišťuje K&N (v kombinaci s převodem 16/45 se spotřeba snížila o cca. 8 dcl.)
Projeli jsme spolu naši krásnou republiku, SK, PL, Skandinávii a Pobaltí a až na příliš tvrdé sedlo bylo vše O.K.
Letos (2007) přijde pauza v podobě potomka, ale věřím, že nebude trvat příliš dlouho...
Prodána 15.12.2007!

uživatel se přihlásil cca. 0x

Pro zjištění vzdálenosti, zadejte adresu odkud dojíždíte, nejlépe ve tvaru (ulice, obec, okres, CZ)


  
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   

0,055