Transalpek v mém vlastnictví je od roku98 a je jedním z prvních modelů rv.88.v barvách HRC. Za tu dobu jsem nalítal jen skromných 40t.km ale vždy v poho.Fakt je že of-roadů jsem ho dosud šetříl "starouše"ale loni jse konečně sesmolil nerezový padáčky a tak se nebudu toliko bát ofroudek dát.
Doplňky jako nosiče bočních kufrů a padáky jsou vlastní výroby z nerezi. Muj první atav2008 sme oba prežili, stroj vybaven zadní E09 předek nechavám E08 páč mne to bude aspon trochu "brzdit" v rozletu terénem. 18.8. No tak už mam koupenou i přední E09 akorát se mi prodražila o to plexi kerý sem na mokrý trávě nejak ukop nebo co ale tak se sbírají zkušenosti nu ni.
28.4.10 Mazel je rozebrán a lrozvěšen po garáži a dílně 93.tkm., až 7.5.má dojít řetízek k olej čerpadlu. Su klidný a apsťák řeším pujčením bráchovy MZ251 je to dobrej cvajtakt a dokonce mladší než můj alp ;-)) Tak čas běží a Transalpa sem prodal kamarádovi do Šošůvky se 105tkm a od jiného koupil Africu r.v.96 od Venci .To se událo 2013. Tak že se už tak nekrčím za řidítky,jedu i trochu rychleji a i rychleji padám. 17.8.2013-Pády zachraňuje nerez rám samo-domo ala grave,kosti ovšem nezachraňuje nic.Tak sádra ,ale teť už zase skáču přes haluze. Toš legenda pokračuje. 2020 Letos přidáno pár nerez trubek a jeklů a kufr40l od AluMilanek