Afrika se mně vždycky líbila,tak jednoho dne sem si splnil sen a koupil si ji.Bylo to něco úžasného když sem opouštěl prodejnu a říkala my pane.Chtěl jsem motorku hlavně na cestování a Afrika je pro mě jediným strojem. Doplňky: - Cestovní plexi GIVI Vyhřívané hefty SAITO II Padáky leštěné nerez od GRAVE Držák kofrů GIVI WINGRACK 2,Boční 36l Horní 46 l,ohrádka+opěrka na horním kufru. Hlavní stojan SW MO-TECH Digitální teploměr+voltmetr Přídavné světla na denní svícení SJ-288E Přidané výstražné blinkry Podtlakové čerpadlo MIKUNI (DF 52-82). GPS navigace GARMIN ZUMO 660 + zamikací džák od TOURATECHU Bluetooth handsfree/intercom Cellular line Interphone F4 - Řetěz použit D.I.D. 525V (Najeto 33000km) - Řetěz Použit D.I.D. 525VM2 (Najeto neuvěřitelných 41537km) - Pneu jsem vyzkoušel Bridgestone(žádná sláva dojezd 12000km) - Dunlop D607(slušná pneu dojezd 16000km) - Michelin T66(super pneu dojezd zadní 17000km přední 21000km škoda že se nedělá) - Mitas E-08(Měl jsem ji na zadku,na such drží na mokru se klouže jako sviňa.Najel jsem na ní 23000km. - Michelin Anakee(Na předku na silnici jako ve vatě dojezd 22000km.) - Včil mám předek Continental TKC 80.Zadek Mitas E-09 a zatím spokojenost(Tak jem na ni najel 19 000Km.) - V zadu jem obul Mitas E-09 a vydržela 13 000km. - 16.6.2012. v 10:02 Překročeno poctivých 100 000Km.