Na pozim roku 2007 jsem si Ji dovezl z Německa. Hned na začátku mě zamrzela s vadným kolečkem 2.stupně,které za pomoci VilemaX (děkuji :)) bylo vyměněno. Poté jsem se potýkal s velkým ponorem předních tlumičů a následného praskání předního blatníku o vrchní trubku padáků.Vyřešil jsem to úpravou padáků a montáží progresivních per s hustším olejem. Odešla mi do věčných lovišť originál baterie.
To je doufám vše - zatím mi jen dělá radost :)
Výbava,úpravy: padáky a nosiče Givi,vyhřívané hefty Saito,laďáček LeoVince,progresivní pružiny Wilbers-olej 5W,chrániče rukou s AL vzpěrou a spojlery,podstavce řidítek,rozšíření stupaček ,spoiler na plexištít,2 zásuvky,Batest,venkovní teploměr,Zumo 500,prodl.přední tlumiče,mřížka na světla,delší pístky na předku,tvrdší pružina v zadu,záměna originál čerpadla po 42000Km za pierburg,LED poziční světla,duralová plotna,zvednutí předního CRF blatníku,montáž předních tlumičů z CRF250,blastry Polisport,vymazání středu ráfků silikonem,výměna př.brz.kotouců a desky GoldFren,záměna zad.blatníku se světlem,nová přední kapota replika Dakar,přídavná LED světla,tripmaster AST2.
Pneu: 1.Dunlop Trailmax 2.Mitas obě E-09 3.trelleborg,E-09 4.trelleborg,C-02 5.Dunlop D952,C-02
Afriku jsem prodal na podzim 2014 a pořídil GSA1200+KTM690. GSA1200 prodáno květen 2016. KTM950 Adventure koupeno červenec 2016