Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN





http://www.africatwin.cz/?show=203














Afru jsem koupil koncem roku 2003. Byla to ještě 650. Vzhledem k tomu, že nejsem motorář jsem nepoznal, že motor je přidřený. Kupoval jsem ji přes kamoše a tak jsem jsi myslel (osel) že je v pořádku. Ze začátku nebyli žádné problémy, aretace sytiče se vyřešila utáhnutí šroubku. Pak přišla porucha v podobě motoru. Jel jsem po rudné ve směru z Ostravy na Havířov, letěl jsem cca120km/h, když se mi kouslo zadní kolo. Bylo to v táhlé zatáčce, ale pohotovost, vypnutí spojky, my pomohla se dobelhat ke krajnici. Po nastartování se z motoru ozívali zvuky podobné šroubkům naházených v plechovce a následného používání jako shejkr. Hnus. Dojel jsem do garáže 30-tikm/h na jeden válec. Po následné rozborce a vytažení motoru z rámu, vzhledem k tomu že nejsem automechanik to byl výkon, protože dostat ho z rámu byl opravdu ořech.O nějakém vytočení na jednu stranu a následného vytahování stranou druhou jsem neměl ani páru. Ale povedlo se. Do motoru jsem nelezl. Volal jsem, at přijede kolega, který motorář je. Rozebral se. Válce,písty v poho. Šálek na klice nedostal olej a zadřel se a následně spálil, zbyli z něj jen špony. V motoru žádný olej i když jsem ho před třemi dny kontroloval a doléval. O opravě motoru jsem vůbec neuvažoval. Chtěl jsem 750. Podal inzerát a hledal na netu. Do měsíce se ozval chlápek že ho sestřelilo auto když byl na hlavní a to tak že mu utrh celý předek i s krkem. Prodal mi vše (motor, elektriku, cdi, svody, karburátory a sání) za 20tis. Složení celé motky jsem praktikoval už sám. Naskočila a jezdí bez problému do dnes. Všichni se diví proč jim ta (650) tolik ujíždí, když má slabší motor, tím myslím silnice, terén zkouším teprve druhý rok a já se jen směji pod fousem.
Mynulí rok hned ze začátku sezony, se mi začali hádat válce. Jeden tahal druhého a neuvěřitelně smrděl benálem. Jel jsem ho seštelovat, ale dělal pořád to samé. Kamarád mi řekl že se na něj podívá přes noc a bude se snažit na to přijít. Já skoro celou noc nespal. Pak mi volal že na to přišel. Totiž na jednom válci se mi zadrhával sytič a nevypínal. ¨Rozebral, promazal, nasadil a fungovalo to poměrně dobře, jen mi radil at jsi koupim druhý. Cena 2000 za nový se mi dávat nechtěla tak Derek (TDM850)se mi nabídl že mi ho vyrobí. Vyrobil z táhel na kolo a bez problému funguje dodnes.
Vyměnili jsme i žárovky za silnější, ale po debatě musím sehnat lepší paraboly na H4. Z čerpadlem problémy nemám. Loni jsem ošklivě havaroval více na moto-havirov.wz.cz sekce sezona 2005, fantyho havarie, jsou tam i fotky. Motku jsem opravoval celých 10měs. Nikdo nebyl schopen mi opravit nádrž, až jsem sehnal skoro novou až z Berouna. Koupil jsem jsi i kryt pod motor na 750. Vypadá s ním mnohem líp.
Na tři pade jsem měl vyhřívané hefty a tak jsem je po prodeji nechal namontovat na afru, zase Derekem. Nevím jak kdo, ale mně tato vymoženost spíše zklamala než překvapila. Pálí mně to do dlaní, ale prsty mám stále zmrzlé, takže výsledek je hnus. Věřím že by mně zahřáli kdybych měl rukavice na řidítka do kterých bych strčil ruce v rukavicích, jinak pochybuji. Nehodlám prodávat, po všem co se mnou prožila jsem jsi k ní vytvořil citoví vztach. A to že jsem jsi ji rozebral a zase složil a ona bez problému jezdí dodnes, mi tento vztach ještě prohloubila
Ještě došlo na výměnu spínače neutrálu a to že mi už pomalu tři roky nefunguje tahometr se radši ani zminovat nebudu, všichni víme proč

uživatel se přihlásil cca. 0x

Pro zjištění vzdálenosti, zadejte adresu odkud dojíždíte, nejlépe ve tvaru (ulice, obec, okres, CZ)


  
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   

0,02