Koupena 20.7. 2012 s 19 580Km (neřešil jsem jestli jsou Km poctivé, protože technický stav byl výborný). Byl to splněný sen, po tom co jsme s kamarádem strávili několik prázdnin na brigádách.
> Sezona 2012 < - 19 851Km - seřízeny vůle ventilů, synchronizace karburátorů, svíčky NGK DPR8EA-9, zadní brzdové destičky Brembo, chladící a brzdová kapalina - 19 915Km - přední pneumatika CONTINENTAL TKC 80, legální omezení výkonu na 25KW (Abych mohl jezdit od 18ti let) -> čekání na jaro a na řídíčák
> Sezona 2013 < - 19 952Km - olej Castrol Power1, přední destičky Brembo -> Leden, Únor, Březen, netrpělivé čekání na zlepšení počasí, abych mohl zahájit autoškolu, AT stojí v garáži :-( -> 1.Duben 2013, musím o měsíc odložit papíry z důvodu sádry na levé noze (nepřesvědčil jsem instruktora, že s tou sádrou můžu jezdit) AT pořád jenom stojí v garáži :-( -> konečně jsem se dočkal 2.Května mi sundali sádru a mohl jsem zahájit autoškolu, 9.5.2013 jsem úspěšně udělal závěrečky a zbývalo počkat 5dní na papíry, abych mohl oficiálně osedlat AT :-) - 22 880Km - olej Castrol Power1, gumy Metzeler Tourance * 7.7.2013-29.7.2013 * 1. velká cesta - Západní Evropa+kousek Maroka - 9 650Km, 12 států, 23 dní - 32 800Km - olej Castrol Power1, nové lanko tachometru - 33 430Km - svíčky NGK DPR8EA-9, vzduchový filtr, palivový kohout - 33 603Km - nové kontakty palivového čerpadla
Doplňky: topcase Kappa, padací rámy, centrální stojan, 2x 12V zásuvka, boční ALU kufry+nosič Big Husky, vyhřívané rukojeti