Koupeno 11.5.2012 po prvním majiteli z D, výbava - 2x ALU, padáky, najeto 36 000km(???):-), pár lehce opravitelných mušek má, ale doufám, že bude sloužit...
červen 2012 (37 000km) - výměna oleje MOTUL 10W40, nové svíčky, olejový a vzduchový filtr - montáž turistického plexi Ermax (MCH Honda - super cena 1500Kč místo běžných 2560Kč), hlavního stojanu (samodomo objeveno na motorkari.cz za 1350Kč), zásuvky na 12V (100Kč v obchodě s elektrosoučástkami) a motoalarmu s imobilizerem a dálkovým startem(BikersCrown 800Kč) - svaření prasklin na pravém předním plastu, které byli již při koupi zalepené epoxidem. Svařováno obostranně, takže plast je sice opraven, ale zralý na lakování a nový polep. To ale počká, zatím chci jezdit...zima bude dlouhá.
září 2012 (41 000km) - výměna oleje (motul 10W40), seřízení karburátorů a ventilových vůlí, přezutí na Mitas E - 09 Dakar
listopad 2012(42 000km) - zahájeny drobné opravy - lakování a nové polepení pravého předního plastu - repas předních brzdových třmenů - výměna všech gumových dílů - těsnící kroužky, krytky, vodítka na obou předních třmenech (opravná sada stojí cca 1000Kč) - vyčištění, promazání a uložení k zimnímu spánku - od půlky listopadu motorka spí postavena na centrálním stojanu, pravidelně nechávám prohřát motor do sepnutí ventilátoru se zařazenou rychlostí, aby se vše proběhlo a ... čekám na jaro:-)
červenec 2013 (44 000km) - nová sada pneu E - 09 Dakar, výměna ložisek v zadním kole a v unašeči rozety - delá sada včetně gufer zakoupena v Kolíně za cenu cca 550Kč - jde o ložiska SKF, takže cena více, než příjemná:-)