__________________________________________________________________________________________________ Honda XRV 750 Africa Twin, r.v. 2000, trikolora: - koupená v červnu 2009 - přede mnou 1 majitel v ČR, 1 v Raichu, najeto necelých 36 tis.km - asi může být, můj letitý mechanik z Hondy mu to málem rozšrouboval na dvorku, aby to ověřil - výměna přední gumy za Dunlop Trailmax D607F - moje doplnění - boční nosiče SW motech QuickLock, 2 kufry Motodetail(Kappa) střídám i jako top, padáky Givi, dvojzásuvka 12V, vyšší plexi Samodomo, hlavní stojan Štilec - 7/2010 - zkusil jsem vyleštit šusplech (jen trochu), ale to se stejně zase časem zas... - 8/2010 - tak jsem namontoval BATEST podle Jurise (díky:-)) a upravil Tripmaster na ukazatel rychlosti - 9/2010 - nazul jsem Mitas E-07 - zatím spokojenost - 10/2010 - držák navigace RAM Mount a pouzdro navigace - přes zimu jsem dal nástavce pod řídítka od tom.broma - 3/2011 - nově udělané sedlo od www.extrem-polster.com - odmítl jsem barevné kombinace a nechtěl to posílat do ddtuning.cz, jako každej - to mi neláká - zatím zkouška cca 100km a pohodáááá :-))
______________________________________________________________________________________________ - 4/2011 - Tak se to nějak zamotalo, Africu jsem s těžkým srdcem prodal, vypadalo to, že půjdu jen do něčeho levnějšího a po dalším vývoji událostí okolních jsem si koupil VARADERO 2003, neb jsem onroadový jezdec Na tenhle web však nehodlám zanevřít a na 12.ATAV chci přijet :-)
Takže nová epocha s Varanem: - 6/2011 - koupeno od 1. majitele, původ ČR, MCH Praha - doplňky pouze Ermax štít a kufr Givi Simple 450 - dodán RAM držák a pouzdro na navigaci - nová zadní pneu - Dunlop Trailmax TR 91 - to nejlepší na onroad cestovních endur v současnosti (podle pneuservisu a časopisu Motorrad) - 7/2011 - tak jsem si dodělal zásuvku a přidal hlavní stojan - boční nosiče kufrů SW-motech QLS (úprava z Afri) - 3/2012 - Varan prodán, důvody rodinné i ryze praktické ______________________________________________________________________________________________ - 5/2012 - návrat k Africe, jen je krapánek starší :-), r.v. 1993, ale to by nemělo vadit: - osobně jsem si ji dovezl ze SRN, od 2. majitele, najeto 70.155 km, serviska vedena do 2008 - solidní stav, obutí zatím Michelin Anakee, kufry Hepco Becker, sedlo Touratech, hlavní stojan - už jsem ustřihl hranatý konektor a spájel žluté dráty :-D - nefunkční Tripmaster - zkusím opravu a pak se uvidí - opětovně držák navigace RAM Mount a pouzdro navigace - roadbook od Čížka - podstavce pod řídítka made by tombrom :-) - 6/12 - opraven Tripmaster včetně zabudování Batestu a ukazatele rychlosti - velký dík AlesoviK - 7/2012 - tak konečně dorazili padáky SWmotech a jsou tam!!!! :-) - dvojzásuvka 12V - přidal jsem plexi z Wemoto.cz - hliníkový topcase Krauser - je sundavací a na 35 litrů pobere dost - výměna předního kolečka za 17 zubů místo původního 16kového - 9/2012 - nové sedlo, o5 je to od firmy Extrem-polster.com od nás ze západu :-) - 3/2013 - miniblinkry od Louise, hrazda k budíkům, úprava bočních nosičů a topcase posunut výrazně dozadu, uvidíme, co to udělá :-D - opěrka na topcase - kommplet výroba od Extrem-polster.com - nášlap na hlavní stojan - 5/2013 - přídavná světla, protože to jedno neosvítí nic a ani dvě nejsou zázrak - 8/2013 - výměna palivového čerpadla za Mikuni - z preventivních i praktických důvodů, osvědčilo se mi už na první Afře a dokonce je to ten samý kus - 3/2014 - nově udělané sedlo a opěrka opět od Extrem - pancéřové brzdové hadičky od okracing.cz (mohly být kratší :-(), brzdové destičky z wemoto.cz Brenta std. (levné, tak uvidíme, jak si povedou), nové harmoniky na přední vidlici Progrip, vyměněny prachovky, simeringy a olej v přední vidlici (namíchán 10W a 15W) - olej a filtr motoru - taky přibyly vyhřívané hefty Oxford Premium Adventure new 2013 - 6/2014 - výměna obou pneu za Mitas E-07, už jsem ji měl na zadku první Afry a vyhovuje mi :-) - 8/2014 - zlatá řetězovka D.I.D. , vpředu 17 zubů, vzadu klasika 45 - motoretezy.cz (DSX0445, X-ring) - 3/2015 - kryt airboxu nově potažen karbonovou folií od fy. Japkor - 7/2015 - naletoval jsem klemu růžovému konektoru - 4/2016 - spadla mi v garáži ;-( - škoda na pravém předním blinkru a přední plexi samodomo se poroučelo do věčných lovišť. Náhradou je MRA plexi :-) - 5/2016 - výměna oleje a obou filtrů (olej, vzduch) _____________________________________________________________________________________________
10/2016 - přebírám od bráchy coby 1. majitele velmi málo využívaný motocykl Honda XL700V Transalp (2009) a začíná další etapa - najeto 4.500km :-)
- při převzetí již má - padáky SWmotech, hlavní stojan, ukazatel zařazené rychlosti Gipro a tankvak
- 10/2016 - hned nechávám přešít sedlo - Mike Marotzky z firmy Extrem-polster.com opět odvedl skvělou práci, sedlo mám především vyšší, ale také širší pro řidiče i spolujezdce..... jupííííí - 1/2017 - nosiče bočních kufrů Kappa, nosič topu včetně specifické plotny od SWmotech pro kufry Kappa/Givi monokey - sada bočních hliníkových kufrů Kappa Venture 37l a topu stejné značky 42l - závaží do řídítek Baraccuda - podstavce pod řídítka 30mm tom.brom, jen jsem je stříknul na černo - 2/2017 - dorazily další vymoženosti: - originální opěrka na kufr - turistické plexi Kappa (stejné jako Givi) - budu dělat úpravy v uchycení, aby bylo vzpřímenější - zásuvka 12V+USB na řídítka - 3/2017 - vzduchový filtr zn. DELO (Louis.de) - obuté Mitas E-07 - jen budu muset dát nálepku s omezením na 190 km/hod. kvůli nižšímu rychlostnímu indexu zadní pneu - hrazda na řídítka od Čížka - hned jsem na to "fláknul" držák na jeho roadbook (basic) - vyrobena nerezová hrazda příslušenství s uchycením pod plexi - 4/2017 - výměna oleje a filtru _________________________________________________________________________________________
Shodou vícero okolností jsem neodolal, a koupil novou Africu :-) Líbí se mi od začátku, co vyjely první fotky, ale netušil jsem, že příležitost přijde tak brzy. A je to super, pro mě není na trhu nic lepšího :-)
- 05/2017 - převzata s najetými téměř 11000km - je to holátko, první vyrobené, ještě bez ABS, normální blinkry, nemá ani plech pod motorem............... ale já jí dostrojím. - 06/2017 - servis ve 12 tis. km - Honda Šmucler - 06/2017 - hlavní stojan, padací rámy RDmoto, nosiče bočních kufrů Kappa, nosič a plotna horního kufru také Kappa, instalovány kufry Kappa KVenture, jen jsem původní 42 litru vyměnil za 58 litrů včetně opěrky. Zásuvka USB a nové pneu Mitas E-07 Dakar. 07/2017 - opět svěřuji sedlo Miku Marotzkemu, protože moje prdel už na ničem jiném asi spokojeně sedět nebude.............. a odvedl skvělou práci, 5 dní v Alpách ukázalo nejen komfortní posed, ale také výborné držení těla díky límci na přední části sedla. 08/2017 - turistické plexi Ermax - ve vyšších rychlostech sice určité turbulence, ale většina jízdy je mnohem příjemnější. 09/2017 - originální plech pod motor 10/2017 - navigace TomTom Rider 450 Premium pack 2/2018 - blástry SW-motech, komfortní stupačky spolujezdce, vyhřívané hefty Oxford Touring 3/2018 - laděný výfuk zn. Akrapovič je to sice to nejdražší, co na trhu je, ale udělal jsem si radost :-) - koncovka je naladěná na tovární nastavení, stačí ji prohodit za originál. Zvuk má decentní a trošku to vyladilo kroutící moment, takže jde víc hladce od spodu. 7/2018 - podstavce pod řídítka SWmotech - pouze spodní díl pod řídítka a síťka do víka horního kufru - bohužel také pád na levou stranu v Praze na olejové čáře - prasklý držák zadní stupačky, plexi Ermax a guma na řadičce, odřené padáky a blástr a lehce přihnutý nosič bočního kufru 3/2019 - výměna vzduchových filtrů, instalace výztuhy hrazdy, objímka na tankvak GIVI 5/2019 - výměna motorového oleje - Motul 5100 10W/40 vč. filtru Champion 8/2019 - moje zaparkované moto jde k zemi po nárazu mojí drahé polovičky se skútrem :-O - opět prasklo plexi Ermax (už druhé) - pořízeno originální turistické plexi, snad vydrží víc - přezuto na Bridgestone Battlax A41 Adventure, pořízena nová aku-baterie 5/2020 - výměna oleje Motul 10W40