Vlastní vyhledávání
ÚVOD ODKAZY TECHBOX DISKUSE OBRÁZKY ANONCE LIDÉ ČLÁNKY LOGIN





http://www.africatwin.cz/?show=1038












No Afriku jsem po dlouhem hledani,koupil koncem ledna roku 2009.
V bazaru v Brne a hned si ji odvezl domu.A az doma si poradne uvedomil co vse ma.Byvaly majitel ji celkem vybavil.Ja stejne po koupi nemel na nejake zavratne investice.
Je to rok 1998,puvodne z rakouska a v tp 35kw najeto bylo 32 tis km v bilo,cerveno,modre kombinaci
Obuti mela mitas E09 dakar a do foroty nova zadni cestovni dunlopku.Ja ji doplnil cestovni Michelinkou sirak a zda se lepsi proti dunlopce.Jak v terenu tak na silnici hlavne za deste pri plnem nalozeni.

Pred prodejem byly namontovany nove predni kotouce se starsima deska?! nissin a pridana sada novych desek Gold fren (Ty jsem skusil dat a bohuzel po 600km zacaly skrabat kotouce a silene skripat)Tak jsem koupil sadu nissin do predu i do zadu.Z Bonmoto byly druhy den postou doma.
Predni tlumice mely pruziny wirt a pancerove hadice.
Predni svetlo ma mriz nevim odkud,ale je dost daleko,aby se dalo sklo svetla ocistit.
Blynkry byly male s 21W zarovkou.
Riditka maji kryty od acerbisu a chystam zviseni riditek o 2,5 cm,merim 189 cm.Vyhrivne hevty saitoII jsem dostal k moto,jiz rok funguji bez problemu a lip se drzi(vetsi prumer)
Cestovni plexi od ermaxe ve 180 km dokazu jet i s motokrosovou helmou,original jsem dostal take a davam ho kdyz obouvam na mitas a je to rozdil,najednou na me fouka a helma huci.
Tripmastr byl jiz upraven pro zobrazeni rychlosti a ukazuje nizsi rychlost nez origo tachometr max o 10 km pri nejvisi rychlosti.Je totozna s tim co ukazuje gps.
Osadil jsem zarovky H4 megalight +60% sviti vic a je to poznat.
Padaci ram Hapco beckr byl dan jiz z rakousku,zadni nerezove padaky a zaroven drzaky kufru i s hlynikovymi kufry 2x 35litru nechal vyrobit byvaly majitel,ja na kufry doplnil horni drzaky pro prichyceni veci a na zadni venkovni rohy jsem dal reflexsni nalepky kvuli jizde v desti,jsem vic videt.
Zadni nosic mel plotnu givi i s kufrem maxia II (52L) i s operkou pro spolujezdce.Doplnil jsem zasuvku na 12V a jednu jeste vlevo pod kontrolky pro navigaci.A i s hefty je pres rele pripojil na klicek at si nenecham neco zaply.
V originalu byl hlani stojan a za nej jsem moc rad.
Zvazuji doplnit delsi zadni pero,cestuji ve dvou a origo musim mit na doraz.(jiz koupeno a ceka na odskouseni)A mozna foukaci ventilky do prednich tlumicu.
Pri prepisu jsem pani tvrdil ze ve vykonu je chyba a ma tam byt 44 kw a bohuzel jsem zjistitl ze se neplete.
Mam motor 35 kw s jinyma vackama a karburatory bez snimace polohy klapky a starsi eletrikou.I pres to byl jiz v rakousku osazen ladeny vyfuk arrow,vytazeny restriktory a dan dinojet do karbcu v ČR kn filtr a iridiove svicky.Jednou snad zjistim skutecny vykon...
Vyfuk ma vlozku a s ni je plynuly zatah az do konce a bez ni se zvysi kroutici moment od 2500ot do 5500 tis ot. a ve vysich uz netahne,je to idealni do terenu a s vlozkou zas na cestovani.
Ted me cekaji ventily s gufery a pote konecne doladeni karburatoru.Po chemickem cisteni karburatoru se afa zacala ulivat (byly tam 130 trysky)tak jsem musel vyrobit mensi trysky.(120 presneji 1,2mm )
Samozrejme uz jsem udelal odlehcovaci rele pro cerpadlo a odstranil konektor dobijeni.
Motor otevren mel zvetseny prumer sani,uz vymeneny vacky z otevrene verze,vetily a gufera jsem dal nove,brzo prijdou i nove pisty pak vybrusy a mozna dam i spojku,slozit neco pojezdit a pak konecne odladit na brzde.A uz jen jezdit a jezdit...... nejake fotky http://romtom.rajce.idnes.cz/opravy_afa/

uživatel se přihlásil cca. 0x

Pro zjištění vzdálenosti, zadejte adresu odkud dojíždíte, nejlépe ve tvaru (ulice, obec, okres, CZ)


  
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

   
zobrazit

zobrazit

   

0,062