No Afriku jsem po dlouhem hledani,koupil koncem ledna roku 2009. V bazaru v Brne a hned si ji odvezl domu.A az doma si poradne uvedomil co vse ma.Byvaly majitel ji celkem vybavil.Ja stejne po koupi nemel na nejake zavratne investice. Je to rok 1998,puvodne z rakouska a v tp 35kw najeto bylo 32 tis km v bilo,cerveno,modre kombinaci Obuti mela mitas E09 dakar a do foroty nova zadni cestovni dunlopku.Ja ji doplnil cestovni Michelinkou sirak a zda se lepsi proti dunlopce.Jak v terenu tak na silnici hlavne za deste pri plnem nalozeni.
Pred prodejem byly namontovany nove predni kotouce se starsima deska?! nissin a pridana sada novych desek Gold fren (Ty jsem skusil dat a bohuzel po 600km zacaly skrabat kotouce a silene skripat)Tak jsem koupil sadu nissin do predu i do zadu.Z Bonmoto byly druhy den postou doma. Predni tlumice mely pruziny wirt a pancerove hadice. Predni svetlo ma mriz nevim odkud,ale je dost daleko,aby se dalo sklo svetla ocistit. Blynkry byly male s 21W zarovkou. Riditka maji kryty od acerbisu a chystam zviseni riditek o 2,5 cm,merim 189 cm.Vyhrivne hevty saitoII jsem dostal k moto,jiz rok funguji bez problemu a lip se drzi(vetsi prumer) Cestovni plexi od ermaxe ve 180 km dokazu jet i s motokrosovou helmou,original jsem dostal take a davam ho kdyz obouvam na mitas a je to rozdil,najednou na me fouka a helma huci. Tripmastr byl jiz upraven pro zobrazeni rychlosti a ukazuje nizsi rychlost nez origo tachometr max o 10 km pri nejvisi rychlosti.Je totozna s tim co ukazuje gps. Osadil jsem zarovky H4 megalight +60% sviti vic a je to poznat. Padaci ram Hapco beckr byl dan jiz z rakousku,zadni nerezove padaky a zaroven drzaky kufru i s hlynikovymi kufry 2x 35litru nechal vyrobit byvaly majitel,ja na kufry doplnil horni drzaky pro prichyceni veci a na zadni venkovni rohy jsem dal reflexsni nalepky kvuli jizde v desti,jsem vic videt. Zadni nosic mel plotnu givi i s kufrem maxia II (52L) i s operkou pro spolujezdce.Doplnil jsem zasuvku na 12V a jednu jeste vlevo pod kontrolky pro navigaci.A i s hefty je pres rele pripojil na klicek at si nenecham neco zaply. V originalu byl hlani stojan a za nej jsem moc rad. Zvazuji doplnit delsi zadni pero,cestuji ve dvou a origo musim mit na doraz.(jiz koupeno a ceka na odskouseni)A mozna foukaci ventilky do prednich tlumicu. Pri prepisu jsem pani tvrdil ze ve vykonu je chyba a ma tam byt 44 kw a bohuzel jsem zjistitl ze se neplete. Mam motor 35 kw s jinyma vackama a karburatory bez snimace polohy klapky a starsi eletrikou.I pres to byl jiz v rakousku osazen ladeny vyfuk arrow,vytazeny restriktory a dan dinojet do karbcu v ČR kn filtr a iridiove svicky.Jednou snad zjistim skutecny vykon... Vyfuk ma vlozku a s ni je plynuly zatah az do konce a bez ni se zvysi kroutici moment od 2500ot do 5500 tis ot. a ve vysich uz netahne,je to idealni do terenu a s vlozkou zas na cestovani. Ted me cekaji ventily s gufery a pote konecne doladeni karburatoru.Po chemickem cisteni karburatoru se afa zacala ulivat (byly tam 130 trysky)tak jsem musel vyrobit mensi trysky.(120 presneji 1,2mm ) Samozrejme uz jsem udelal odlehcovaci rele pro cerpadlo a odstranil konektor dobijeni. Motor otevren mel zvetseny prumer sani,uz vymeneny vacky z otevrene verze,vetily a gufera jsem dal nove,brzo prijdou i nove pisty pak vybrusy a mozna dam i spojku,slozit neco pojezdit a pak konecne odladit na brzde.A uz jen jezdit a jezdit...... nejake fotky http://romtom.rajce.idnes.cz/opravy_afa/