|
nalezeno 15 záznamů s ledaným výrazem (army special)
 |
 |
<< 0/0 >> reagovat na příspěvek nová zpráva autorovi autor zprávy |  |
 |
 |
 |
|
    24.06.2014 11:57:25 Smudla
jxr: Ta E10 mě moc dlouho nevydržela(5000) Já bych dal obě E07, pouze pokud chceš jet "drsnější" cestou tak bych dal "Army Special" ten se dá aspoň otočit a dozadu E 09. Ale myslím, že jen E07 je nejlepší volba. @43291
|
|
 |
|
    12.04.2010 15:29:35 Luky_CZ
Dimi650ta: Jmenuje se normálně Trelleborg Army Special ;) Požadované informace na tebe vyběhnou z téměř jakéhokoliv eshopu s pneu, např. viz. odkaz. Homologaci samozřejmě má. Připojil bych se dotazem na ty, co ji používají. Jaká je funkce pneu na silnici a její životnost? .:: odkaz ::.@33175
|
|
 |
|
    19.10.2009 12:37:14 Frankie
all: Opět gumy:-) Prolezl jsem celej web, všecko co je v nabídce v rozměrech na AT, na trhu je toho celkem dost. Vycházel jsem z tabulek směsí poskytnutejch Mitasem, Metzelerem a Continetalem které díky dlohodobé spolupráci v Offroudech máme, jen Metzeler se zprvu zdráhal je poskytnout. Nakonec jsem vybíral z následujícího: Metzeler Enduro 3 Heidenau K60 Mitas E-09 na zadek Continental TKC 80 na předek Trelleborg Army Special na předek K čemu jsem došel: Metzeler a Heidenau je prakticky totéž co E-07 Metzeler ovšem s měkčí směsí tedy líp drží ale je drahá, Heidenau tvrdší jak E-07 tedy bude klouzat ale je laciná přesto E-07 bude nejrozumnější střed pro silnici, tyhle ovšem nemají dostatečné boční vedení je to spíš o silnici Continental TKC 80 na předek je tvrdší jak E-09 tedy ani tudy cesta nevede přesto je doporučovaná jako náhrada přední E-09 ovšem pro zimu tak dobrá asi nebude, doporučovaná je především pro lepší boční vedení Trelleborg Army Special na předek se jeví asi jako nejrozumnější řešení ale životnost bude nejkratší ze všech co jsem popsal tedy pokud mluvím o užívání 80% silnice 20% terén je ale ze všech nejlépe vybavená jak pro jízdu po vrstevnici tedy boční vedení taky se i ze všech bude nejlépe čistit E-09 na zadek ve stávající směsi je tvrdá jak bejk, z vyjmenovanejch, ovšem jako jediná má jak záběrovou trakci tak i boční vedení ale Mitas připravuje novou směs a má se tento týden rozhodnout jaká bude. Tedy co z toho plyne při použití v mém případě 80%silnice 20% terén. Z toho co je na trhu je nutno uznat že E-09 na zadek bude nejvhodnější kandidát s lepší směsí by pak neměla asi konkurenci jediným důvodem pro toto rozhodnutí je především mnohostrannost ovšem s větší opatrností v zimně kdy se tvrdost směsi výrazně podepíše na adhezi. Předek je pak věc potřeby využití motorky, pro lidi s častějším využitím v terénu bych doporučil Trelleborg Army Special pro letní ježdění na delší štreky Continental TKC 80 jen pro jejich delší životnost díky tvrdosti směsi. Takže díky všem za pomoc při výběru víceméně jste měli pravdu ale já prostě sem a budu šťoural ;-)
PS: tvrdost směsi nelze určit jen jejím zmáčknutím prstama ale především jejím chováním po dobu dlouhodobé zátěže v provozu na rozdílném povrchu, proto i pneumatika na omak měkká může být ve finále tvrdší jak jiná guma která při osahání vypadá měkce příkladem můžou být Heidenou které se tváří jako super měkké gumy ale opak je pravdou @30624
|
|
 |
|
    19.10.2009 12:33:00 Frankie
all: Opět gumy:-) Prolezl jsem celej web, všecko co je v nabídce v rozměrech na AT, na trhu je toho celkem dost. Vycházel jsem z tabulek směsí poskytnutejch Mitasem, Metzelerem a Continetalem které díky dlohodobé spolupráci v Offroudech máme, jen Metzeler se zprvu zdráhal je poskytnout. Nakonec jsem vybíral z následujícího: Metzeler Enduro 3 Heidenau K60 Mitas E-09 na zadek Continental TKC 80 na předek Trelleborg Army Special na předek K čemu jsem došel: Metzeler a Heidenau je prakticky totéž co E-07 Metzeler ovšem s měkčí směsí tedy líp drží ale je drahá, Heidenau tvrdší jak E-07 tedy bude klouzat ale je laciná přesto E-07 bude nejrozumnější střed pro silnici, tyhle ovšem nemají dostatečné boční vedení je to spíš o silnici Continental TKC 80 na předek je tvrdší jak E-09 tedy ani tudy cesta nevede přesto je doporučovaná jako náhrada přední E-09 ovšem pro zimu tak dobrá asi nebude, doporučovaná je především pro lepší boční vedení Trelleborg Army Special na předek se jeví asi jako nejrozumnější řešení ale životnost bude nejkratší ze všech co jsem popsal tedy pokud mluvím o užívání 80% silnice 20% terén je ale ze všech nejlépe vybavená jak pro jízdu po vrstevnici tedy boční vedení taky se i ze všech bude nejlépe čistit E-09 na zadek ve stávající směsi je tvrdá jak bejk, z vyjmenovanejch, ovšem jako jediná má jak záběrovou trakci tak i boční vedení ale Mitas připravuje novou směs a má se tento týden rozhodnout jaká bude. Tedy co z toho plyne při použití v mém případě 80%silnice 20% terén. Z toho co je na trhu je nutno uznat že E-09 na zadek bude nejvhodnější kandidát s lepší směsí by pak neměla asi konkurenci jediným důvodem pro toto rozhodnutí je především mnohostrannost ovšem s větší opatrností v zimně kdy se tvrdost směsi výrazně podepíše na adhezi. Předek je pak věc potřeby využití motorky, pro lidi s častějším využitím v terénu bych doporučil Trelleborg Army Special pro letní ježdění na delší štreky Continental TKC 80 jen pro jejich delší životnost díky tvrdosti směsi. Takže díky všem za pomoc při výběru víceméně jste měli pravdu ale já prostě sem a budu šťoural ;-) @30623
|
|
 |
|
    26.09.2008 9:19:46 zzzz
Hugila: taky doporučím Trelleborg Army Special. Mám na něm 10500 km a ještě nekončí. A drží slušně. @21373
|
|
 |
|
    25.09.2008 19:40:42 TomElefant750
Hugila: Jednoznačně Trelleborg Army Special - koupíš je tam, co Mitasky. Čau, Tom @21359
|
|
 |
|
    12.04.2008 2:09:17 zzzz
devastator xr-xrv: za sebe můžu říct - Trelleborg Army Special dopředu a E09 Dakar dozadu. I když - vzadu si dovedu docela dobře představit nějaký céčko. Ta E09 je takovej univerzál - nenadchne ale nezklame. Tak si vyber :-)) @16503
|
|
 |
|
    10.03.2008 9:38:22 Jena
juris: T-644 Army Special,takhle se přesně jmenuje. @14564
|
|
 |
|
    23.01.2008 9:02:30 lukas
Venda: Trelleborg army special mám na předku. Ta guma je výrazně lepší v terénu než třeba E-09 a na silnici se s ní dá jezdit taky, člověk ale musí bejt trošku opatrnější. Vzadu to nechávám na E-09 nebo C-02, podle toho kam jedu. Nejlíp by se k tomu ale vyjádřil Hajnej, snad teda něco napíše. @13294
|
|
 |
|
    22.05.2007 22:17:39 jenda
Dan: prý dakar víc vydrží. na zadku mám přes 6tis a jsem tak v půlce. přední už je po smrti:) vydržela těch 6tis. proto jsem dal na předek Telerborg army special:) @10351
|
|
 |
|
    23.10.2006 0:24:18 lix
all: vilemx: jo prave T-644 Army Special jsem myslel ale prave ze nevim kde levne nakoupit. @7281
|
|
 |
|
    18.08.2006 9:08:12 134mirek_XRV
all: ... tak sem ve stredu prezul na Trelleborg Army Special, predek i zadek, (predtim michelin anakee) zjistil ze na kruhaku uz nebudu brousit podrazky na botach.... alespon nez si zjistim kde konci adheze a zacina smyk. prvni dojem na silnici nic moc , jezdim max 80 vic mam strach, do zatacek to skoro nejde naklopit, musim se stim celkem pretahovat a cele se to vlni (nebo zeby to bylo loziskama v zadnim kole ???... uz sou zrale...) OFF ROAD ? no tak nelze srovnavat to so sem jezdil off na michelinach... ale to co sem zatim dal... tak spokojenost , jenom chrochtam. Snad jenom kamaradi kroskama rikaji za je to hodne mekka smes a na kameni a asfaltu asi brzy odejde , no uvidime toz tak. no a jeste mne cekaji ty boty... ale zatim neni love bo chcu SIDI FlexForce a to je osum ..... @5797
|
|
 |
|
    24.07.2006 8:47:04 Lukas
all: ověřil jsem v praxi slevu u Mitasu. Kupoval jsem předek (Treleborg Army special) a na tý gumě jsem ušetřil 300,- a je na benzín :.-). Prodávající se divil víc než já :-)). (> Hajnej: ta ženská tam nebyla a chlápkovi co jí zastupoval jsem to musel vysvětlit a nestačil se divit:-) ) @5019
|
|
 |
|
    24.02.2006 8:22:34 rgw
Hajnej: Ja mam 3,50-21 T 644 Army Special,jedina pouzitelna guma na Africu z produkcie Trelleborg,povodne vyvinuta na terenne motorky na vojenske pouzitie. Ja pouzivam v kombinacii E09 vzadu a Army vpredu.Povodne som aj ja mal vpredu E09,ale skoro sa zodrala a v terenu velmi nedrzi. Teraz mam uz tretiu Army vpredu,jeden predok mi vydrzi ako dva zadne E09.Cena okolo 1100 Kc Nevyhody: stople su vyssie a maksie ako E09,motorka trosku,,plava,,na asfalte maximalka je uvedena na gume 130 kmh /v pohode aj 150+ ale uz motorka je nestabilna/ v terenu vydrzi dlho,aj na asfalte je dobra ale ked su v lete najvacsie horucavy a intenzivne vyuzivam prednu brzdu na asfalte,dezen pomerne rychlo ubuda.
@2593
|
|
 |
|
    24.02.2006 8:22:27 rgw
Hajnej: Ja mam 3,50-21 T 644 Army Special,jedina pouzitelna guma na Africu z produkcie Trelleborg,povodne vyvinuta na terenne motorky na vojenske pouzitie. Ja pouzivam v kombinacii E09 vzadu a Army vpredu.Povodne som aj ja mal vpredu E09,ale skoro sa zodrala a v terenu velmi nedrzi. Teraz mam uz tretiu Army vpredu,jeden predok mi vydrzi ako dva zadne E09.Cena okolo 1100 Kc Nevyhody: stople su vyssie a maksie ako E09,motorka trosku,,plava,,na asfalte maximalka je uvedena na gume 130 kmh /v pohode aj 150+ ale uz motorka je nestabilna/ v terenu vydrzi dlho,aj na asfalte je dobra ale ked su v lete najvacsie horucavy a intenzivne vyuzivam prednu brzdu na asfalte,dezen pomerne rychlo ubuda.
@2592
|
|
 |
<< 0/0 >>
|

 |