:: Úvod :: |
TechBox TV |
AfricaTwin Future Classic |
10 Years of AfricaTwin |
XRV 650 AfricaTwin |
Hledání v katalogu Honda |
Katalog originálních dílů vč. CENY |
Motor |
Palivové čerpadlo |
Olej |
Vzduchový filtr |
Svíčky |
Rozvody |
Výfuk |
Ventily |
Karburátory |
Termostat |
Spojka |
Jemne cukani |
otevření výkonu |
Podvozek |
Přední vidle |
Zadní tlumič a přepákování |
Ložiska a simeringy |
Řetězová sada |
Ráfek přední - 21x1,85 36d |
Obutí |
Off-road pneu - zadní |
On-road pneu |
Off-road pneu - přední |
18" zadné koleso |
Duše do pneumatik |
Nákup pneu-sleva 5% |
Oprava v TP - ráfek 3.00 namísto 3.50 |
Elektrika |
Regulátor dobíjení |
Varovné blinkry |
Zásuvka 12V |
Přídavné světlomety |
Voltmetr |
Převinutí zapalování, cívek, alternátorů a pod. |
Spínací skříňka |
Žárovka do předeního světlometu |
Rotor alternátoru |
Tripmaster |
Startování po odstávce |
Baterie |
Jemné cukaní |
Kontrolka rezervy RD-03 a RD-04 |
Doplňky |
Bagster |
Zabezpečení motocyklu |
Vyhřívané hefty |
Turisticé plexi |
Nástavce pod řidítka |
Chrániče páček |
Padací rám |
Kryt řetězu |
Mřížka plexi světlometů |
Zrcátka |
Polepy a samolepky |
Centrální stojan |
Kryt chladiče |
Stupačky |
Rozšíření zrcátek |
Kontrola tlaku pneu |
Rozšíření páky zadní brzdy |
Rozšíření bočního stojanu |
Riadidlá a řídítka |
Výbava pro cestování |
Kufry |
GPS |
Držák bočních kufrů |
Radiostanice |
Sedlo |
Jídlo |
Kapsičky na padacie rámy |
Držák láhve na kufr |
Databáze samotná |
Připomínky k projektu |
Brzdový systém |
Brzdové destičky |
Brzdové kotouče |
Brzdové hadice |
Download |
Manuály |
Vychytávky |
Výbava pro jezdce |
Boty |
Bundy |
Kalhoty |
Rukavice |
Helmy |
Chrániče |
Funkční prádlo |
Kapotaze |
Alternativni kapotaze Boano |
Sváření plastů |
Signalizacia rezervy benzinu |
Signalizační kontrolka pro RD-07 od r.v. 1993 |
|
Kategorie: Obutí |
18" zadné koleso
Pokiaľ sa chce niekto vymaniť z kolotoča, E-09 a C-02. Riešenie je prepliesť zadný náboj na 18" ráfik. Možností je viacej. Excel Morad Saxess Alpina Pri použití ráfiku 18x2,50 a nahodení drapáku bude miesta v kyvke ešte dosť. 7cm od blatníčku tlmiča, 4cm napravo a 3,5cm naľavo. Pri použití ráfiku 18x3,50 a TKC 80 o šírke 150, bude stále miesta dostatok.
|
Graf vyjadřuje 1 hodnocení.
| Autor: Heno (11.03.2011)
|
Další zkušenosti a komentáře:
|
(04.10.2011) Heno:
18" dráty aj s niplami som si nechal urobiť v šroubárne Marek. Boli trošku prieťahy, ale nakoniec to dobre dopadlo. Vzhľadom na uhol uchytenia drátu v náboji je potrebné kúpiť nevŕtaný ráfik a dať si ho navŕtať podľa potreby, inak ho nenapletieš. Momentálne čakám na ráfik, lebo prišiel navŕtaný, tak som ho musel vrátiť späť. Napletenie aj vŕtanie mi robí jeden známy.
Dôvod, prečo som pristúpil na 18" koleso je ten, že je jednoznačne lepší výber Off pneu, ale hlavne preto, lebo získam 1,25cm naviac na zadku bez toho, aby som musel predlžovať vidličku ;)
|
(04.10.2011) Heno:
A ešte jedna vec. Týmto spôsobom v spojení s 1cm dlhším tlmičom sa pekne zadok zdvihne o, pokiaľ viem 3,75cm bez akýchkoľvek problémov a vodítkom reťaze a podobne...18" koleso skrátka nesie so sebou množstvo výhod ;)
|
(08.03.2012) Heno:
Riešenie a postup som pridal, diskusia k tejto záležitosti je tu:
http://motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=53082&p=11
Upozorňujem však, že je potrebné kúpiť ráfik, ktorý NIE JE NAVŔTANÝ! Sklon dier u Excelu je prispôsobený pre MX náboje a s AT bude problém s prílišným ohybom drátov. Nakoniec to aj tak nezložíte.
|
(24.11.2014) lachimichal:
Neví někdo kde sehnat ráfek 32 děr 18x3.00 nebo 18x2.75 případně z jaké motorky se dá použít? Nedaří se mi ho nikde sehnat. Dík
|
|
Výplet pre 18" ráfik
Vzhľadom na množstvo dotazov ohľadom výpletu, tu je návod, ako som sa dopracoval ku výpletu pre 18" Excel. Možno niekto bude riešiť M4 a M3,8, ale skrátka u mňa komunikácia so Šroubárnou prebiehala nasledovne.
- náboj samozrejme origo - ráfik Excel 18x2,50 (nevŕtaný) - špice (dráty) vyrobené v Šroubárna Marek s nasledovnými parametrami:
Špica dĺžky 192 mm - počet 20ks (počet do rezervy) Špica dĺžky 188 mm - počet 20ks (počet do rezervy)
Priemer špice - 3,6 mm Závit - 3,8 mm Stúpanie závitu - 0,8 Špica má mať pri hlavičke uhol 10 stupňov. Uhol od hlavičky má mať vzdialenosť 15mm. Dĺžka závitu - 18mm
- následne boli objednané niple podľa tohto katalógu a to s nasledovnými parametrami:
M4/ 7,5/ 12/ 4,2/ 8/ 6,5 50 ks (počet do rezervy)
- následne bol ráfik navŕtaný podľa náboja a niplov - celé ma to vyšlo presne na 76,69,-€ aj s poštovným (bez vŕtania ráfiku)
Pokiaľ sa Ti však nechce dojednávať so šroubárnou, čo by si nemal, nakoľko som to už robil ja a po niekoľkých úpravách a jednaniach sme sa dostali ku tomu, čo potrebujem, môžeš si hotový kit objednať cez Rudged Roads.
|
Autor: Heno (08.03.2012)
|
|
|
|